[MAKIJAŻ] EYES LIKE ANGELS

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem ale tylko po to, żeby jutro wrócić z kolejną recenzją palety marki Sleek, także czekajcie cierpliwie, zaglądajcie a nic Was nie ominie :)
Makijaż wykonałam w całości paletą Makeup Revolution Eyes Like Angels, którą recenzowałam TUTAJ klik

Zapraszam do oglądania :)







Focus na oczko :)



Użyte kosmetyki:


Dior Diorskin Nude Shimmer nr 001
Giorgio Armani Black Ecstasy
Catrice Eye Brow Stylist nr 020
Dior Addict nr 454 rose show



Macie paletki Makeup Revolution?


13 komentarzy

  1. omaajfak <3
    Moje kochane kolorki , piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, prezentujesz się w nim na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki!!! <3 Tylko biały pod łukiem brwiowym ma zbyt wyraźną granicę ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważ, że nie na każdym zdjęciu ;) roztarte było idealnie, kwestia ułożenia głowy i światła :)

      Usuń
    2. Też mi sie wydaje, że to kwestia padania światła, na innych zdjęciach jest idealnie roztarte ;)

      Usuń
  4. Piękne, soczyste kolory! W swojej kolekcji mam jedną paletkę MUR- #Selfie i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bajkowe kolorki,pieknie sie prezentuja na powiekach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jak prawdziwy aniolek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się!:) Lubię kolorowe makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!Ta paletka daje ogromne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to połączenie kolorów! A na Twoich pieknych oczkach bajka ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny makijaż :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaale kolory! Niesamowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń