Ostatnio dodane
recent

[MAKIJAŻ] EYES LIKE ANGELS

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem ale tylko po to, żeby jutro wrócić z kolejną recenzją palety marki Sleek, także czekajcie cierpliwie, zaglądajcie a nic Was nie ominie :)
Makijaż wykonałam w całości paletą Makeup Revolution Eyes Like Angels, którą recenzowałam TUTAJ klik

Zapraszam do oglądania :)







Focus na oczko :)



Użyte kosmetyki:


Dior Diorskin Nude Shimmer nr 001
Giorgio Armani Black Ecstasy
Catrice Eye Brow Stylist nr 020
Dior Addict nr 454 rose show



Macie paletki Makeup Revolution?


patrycja sprada

patrycja sprada

13 komentarzy:

  1. omaajfak <3
    Moje kochane kolorki , piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, prezentujesz się w nim na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki!!! <3 Tylko biały pod łukiem brwiowym ma zbyt wyraźną granicę ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważ, że nie na każdym zdjęciu ;) roztarte było idealnie, kwestia ułożenia głowy i światła :)

      Usuń
    2. Też mi sie wydaje, że to kwestia padania światła, na innych zdjęciach jest idealnie roztarte ;)

      Usuń
  4. Piękne, soczyste kolory! W swojej kolekcji mam jedną paletkę MUR- #Selfie i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bajkowe kolorki,pieknie sie prezentuja na powiekach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się!:) Lubię kolorowe makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!Ta paletka daje ogromne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to połączenie kolorów! A na Twoich pieknych oczkach bajka ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaale kolory! Niesamowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.