[MAKIJAŻ] HELLO SPARKLE!✨✨✨

Hejka! 😎 Widzimy się znowu w makijażowej odsłonie. Tym razem postanowiłam pokazać Wam cienie firmy ColourPop, które co prawda pochodzą z edycji limitowanej z zeszłego roku z okolic Gwiazdki. Pokazuję je Wam w makijażu, gdyż za jakiś czas chcę zrobić wpis o ich cieniach i myślę, że niektóre formuły po prostu trzeba zobaczyć w akcji! Po tytule zapewne domyślacie się, że chodzi mi o cienie brokatowo - foliowe i macie rację. Ok, bez zbędnego pisania, zapraszam Was na makijaż.





Użyte kosmetyki:


Sensai Cellular Performance Cream Foundation nr CF22 Natural Beige
Jeffree Star Cosmetics Androgyny palette, odcienie: Safe Word, Déjà Vu, Military, Poison, Swallow
Urban Decay 24/7 Glide-on  eye pencil, odcień LSD
Dior Diorshow Bold Brow nr 002
Mac False Lashes Maximizer
Dior Diorshow Iconic Overcurl nr 090
Kat von D Everlasting Liquid Lipstick, odcień Ludwig



Znacie cienie firmy ColourPop?

14 komentarzy

  1. No kręcą mnie te Colourpopy, nie powiem, a jak je tak ładnie prezentujesz, to tym bardziej :). Czekam na wpis o reszcie nielimitowanej gromady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten tusz Diora, oczywiście cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudownie, uwielbiam patrzeć na takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż na pięknej kobiecie. Lepiej nie można zaprezentować.
    Cienie widzę mają dobrą pigmentację i cudownie się prezentują.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny,ma w sobie coś co przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, chociaż zdecydowanie wolę Cię w żywych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaz chociaż do mnie by nie pasował ja zawsze stawiam na brązy i beże chociaż czasem zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie makijaże też są na blogu 😉 Do mnie jednak niezbyt pasują, dlatego stawiam zawsze na kolor 😎

      Usuń
  9. u mnie nieładnie wygladają takie błyszczące cienia, ale tobie cudnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i chcę te cienie ale narazie ciułam dzięgi by kupić po mojej wielkiem porażce z mug...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne sa te cienie! Jak tafla <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych cieni, ale makijaż mi się podoba. Pięknie prezentuje się ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Ten kolor do Ciebie pasuje. Ciekawa jestem, jak prezentowały się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń