[RECENZJA] FREEDOM, EYEBROW POMADE, MEDIUM BROWN

Hejo :) Brwiomaniaczki powinny być zadowolone z tego, co zaraz zobaczycie i przeczytacie, gdyż odkryłam małe cudeńko, które tak mnie zachwyciło i zdetronizowało wszystkie inne produkty do brwi i powiem otwarcie:  chcę więcej kolorów! :D
Od razu zaznaczę, iż oryginalnej pomady do brwi Anastasia Beverly Hills nie mam, więc tych dwóch produktów nie porównam ale szczerze? Nie czuję potrzeby zakupu ABH, nie jest mi do szczęścia potrzebny i w zupełności wystarczy mi ten oto produkt.
Ok, nie będę Was zanudzać!
Przejdźmy do konkretów, chodźcie :)



Pojemność 2,5g
Cena ok 30zł (5 funtów)



Skład:


Pomada została zapakowana w czarne, kartonowe pudełeczko z białymi napisami. Z boku opakowania znajdziemy skład oraz nazwę wybranego przez nas koloru z podglądowym pokazaniem odcienia.



Pomadka Freedom została zapakowana docelowo w szklany słoiczek z plastikową zakrętką. Całość wygląda klasycznie, ładnie i przede wszystkim zakręca się w porządku - nic nie pękło ani nie wysycha.



Odcień, który wybrałam to Medium Brown, czyli średniej jasności brąz o chłodnych tonach, który w moim przypadku sprawdza się perfekcyjnie :) Idealnie podkreśla brwi przy ciemniejszych makijażach ale z kolei jest odrobinę zbyt mocny przy bardzo delikatnych, pastelowych odcieniach i na pewno sięgnę po jakieś jaśniejsze odcienie. 
Gama kolorystyczna jest dosyć duża i znajdziemy ich naprawdę sporo, same zobaczcie!



Produkt ten nakładam pędzelkiem, który mogliście zobaczyć wyżej.
Konsystencja jest kremowa ale nie rozpływa się, nie wnika w skórę, nie rozpuszcza się ani nie migruje. Trwałość - bez zarzutu! Cały dzień na brwiach w niezmienionym stanie i nawet skubanie czy drapanie brwi nie straszne :) Moje brwi są łyse, bardzo rzadkie i jasne a ten kosmetyk sprawił, że wyglądają znakomicie  - są naturalnie podkreślone, wyraźne, nie ma prześwitów i nie wygląda to źle.

Poniżej możecie zobaczyć produkt w akcji.

Więcej fotek TUTAJ


Podsumowując, polecam Wam ten produkt z całego serca! EDIT: Obecnie jest dostępny już w polskich sklepach internetowych, także nie musicie już ściągać tej pomady z UK :)
Czego używacie do podkreślania brwi?
Co myślicie o tym produkcie?

10 komentarzy

  1. Super efekt szkoda ze ten produkt nie jest bardziej dostępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam, że muszę ściągać go z UK ale wierzę, że któryś ze sklepów online je sprowadzi bo są super :)

      Usuń
  2. Wydaje się fajny, ja podkreślam specjalną paletką cieni z woskiem :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w końcu pojawią się w Polsce, bo efekt jest super :) Do tej pory korzystałam z Aqua Brow lub tego słynnego odcienia Maybelline Color Tatoo, ale albo wychodziło drogo, albo Maybelline nie ma wyboru kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam szaleje z inglotową wersją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super. Ostatnio trochę kosmetyków z Freedom było w Pepco przy kasach, ale tej pomady nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne brwi :-) No nic pozostało czekać aż będzie w końcu dostępny w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na jego promocje w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomada dostępna na cocolita.pl :) cena 24.90zł :)

    OdpowiedzUsuń