[MAKIJAŻ] ICE QUEEN

Witajcie :) Kolejny makijaż przed Wami ale tym razem w uwielbianych przeze mnie niebieskościach! Całość na bogato, szalona propozycja dla odważnych - czyli tak jak lubię najbardziej i coś, czego dawno u mnie było :) Oczywiście, usta możecie zrobić beżowe, ja wybrałam opcję crazy oraz dopełnić oczy do mroźnych ślepi.
Zapraszam do oglądania :)






Fokus na oczka :)





Użyte kosmetyki:


Mariza, korektor rozświetlający pod oczy: jasny beż
Maybelline Pure BB, medium
Kobo puder transparentny nr 101 translucent
Inglot cienie: Double sp. 463, AMC shine 117, pearl 426, pearl 428
Gosh Effect powder, Blue whale (na powiece i też na linii wodnej oka)
MUFE Star powder, 90944
Rimmel scandaleyes nr 014 bright blue (linia wodna)
MUA eyeliner nr 2 (kropki przy dolnej linii rzęs)
Essence eyeliner nr 07 blue heaven (kropki przy dolnej linii rzęs)
Essence Lash base
Urban Decay Perversion mascara
Lime Crime, No she didn't (górna warga)
Lime Crime, Cry Baby (dolna warga)
Lubicie niebieskości w makijażu?

14 komentarzy

  1. o rany, ale piekny <3 urodzona artystka z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ten makeup to istna petarda! ;)
    Z pewnością wygrałabyś niejeden konkurs :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny ale czad :D Całość na karnawały bal w sam raz a sam makijaż oczu --mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No te usta to totalny odlot :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten jakże konstruktywny komentarz. Buziaczki, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Oczy fenomenalne, ale usta.... Jestem na nie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że to look total i usta można zrobić beżowe. Ja kocham makijaż, kocham kolory i dla mnie taka propozycja jest fajna nawet na wyjście na zakupy :) W każdym razie, dzięki za komentarz, może jakiś inny makijaż Ci wpadnie w oko. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękny makijaż! Prawdziwa królowa śniegu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń