[RECENZJA] EVELINE MATT MY DAY PEACH🍑 LOOSE POWDER🍑

Hejka! 🤩 Miło jest trafić na tani kosmetyk, który robi świetną robotę! Ostatnio trafiłam na kilka takich produktów do makijażu, o których warto pisać. Dzisiaj będzie o jednym z nich, który zaskakuje pozytywnie, chociaż nie jest kosmetykiem idealnym.


Pojemność 6g
Cena 21 -31zł
Kupisz TUTU


Informacje ogólne


Skład:

Talc, Mica, Silica, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Parfum, Phenoxyethanol, Zea Mays Starch, Ethylhexylglycerin, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene. May contain (+/-): CI 77492, CI 77491, CI 77499.  


Puder był zafoliowany a docelowo zamknięto go w plastikowym słoiczku z zakrętką oraz puszkiem, który dobrze zabezpiecza produkt a po zużyciu kosmetyku z powodzeniem możemy go używać w makijażu gdyż jest miękki i przyjemny w dotyku.


Działanie



Kosmetyk jest super drobno zmielony, pachnie dosyć mocno brzoskwinią ale nie jest to zapach  drażniący.  Bardzo ładnie się go nakłada pędzlem, gdyż nie pyli jakoś super i nie unosi się w powietrzu (nie jest jak puch) ani nie robi plam. Nie zauważyłam na zdjęciach również flash backu. Najbardziej lubię go nakładać luźnym pędzlem na strefę T poprzez omiatanie nim buzi i co ważne - lepiej nakładać go w mniejszych ilościach, baking z tym pudrem się u mnie nie sprawdził!
Jaki daje efekt? Twarz jest niesamowicie i natychmiastowo wygładzona, wygląda to dosłownie tak jakbyśmy użyli Photoshopa w realu! Buzia wygląda obłędnie zarówno na żywo, jak i na zdjęciach. 

Jakie "ale" mam do niego?
Puder, jako że jest matujący nie sprawdził się u mnie pod oczami oraz potrafił zrobić kuku gdy zapomniałam o peelingu twarzy! Troszkę szkoda bo liczyłam, że świetnie się sprawdzi w roli utrwalacza korektora pod oczami + że będzie korygować poprzez brzoskwiniowy kolor no ale niestety, zbyt mocno matuje dla mnie. Więcej uwag do niego nie mam.

Finalnie jestem z niego bardzo zadowolona i dawno nie spotkałam się z pudrem drogeryjnym, który dawałby tak dobry efekt "na bogato"! Umiejętnie użyty, w rozsądnej ilości może wyglądać pięknie na twarzy i na dzień dzisiejszy jest to jeden z moich ulubionych pudrów wygładzających!
Eveline, jestem pod ogromnym wrażeniem tak dobrego kosmetyku, w tak niskiej cenie. 
Brawo!
 POLECAM


A tak wygląda w makijażu nałożony tylko pod oczy i nos (lewa strona) i na całą twarz.

KLIK                                                                   KLIK


Znasz ten puder?

6 komentarzy

  1. Wygląda pięknie na buzi, ale mam wątpliwości jeśli robi kuku :D Nie lubię zbyt często używać peelingów, a makijaż robię codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo świetny efekt na całej twarzy :) Podoba mi się, lubię efekt matu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że robi efekt Photoshopa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny chociaz tak jak wspominasz ja tez bym nie nakladala go pod oczy i troche kolor mnie przeraza ale lubie takie zmielone pudry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko używam pudrów, ale ten chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię efekt maty, to musi być coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń