[MAKIJAŻ] CHRISTMAS TREE

Hejka! 🤩 Dawno nie było żadnego makijażu ale teraz jest najlepsza pora aby nadrobić zaległości! Będzie kolorowo, trochę klasycznie i na pewno to nie jedyny makijaż, jaki się do końca roku pojawi. Dzisiaj stawiam na kolor i odrobinę szaleństwa! Propozycja nie dla wszystkich, ja wyjątkowo miałam ochotę pobawić się zieleniami, więc postawiłam na tę barwę.







Użyte kosmetyki:


Bielenda Magic Water, Nude
Eveline Selfie Time Foundation & Concealer nr 02 ivory
Eveline Liquid Camouflage nr 03 vanilla
Eveline Matt my day, Peach loose powder
La Prairie Translucent powder nr1
Make Up For Ever Pro Bronze Fusion nr 30M
RMK Ingenious Powder Cheeks nr 05
Cle De Peau Beaute Luminizing Face Enhancer nr 14 Delicate Pink
Shu Uemura Eyelash Curler
Shu Uemura S Curler
Majolica Majorca Lash Bone
Essence Volume Stylist Lash Extension
Inglot Duraline
Smashbox Photo Matte Eyes
Coloured Raine Vivid Pigments and Shadows
Glam Shop, Glam Shadows, Marynowany groszek i Ławkowy
Vipera pigment nr 126
RMK Ingenious Powder Eyes nr 11
Kat von D 24-h Super Brow, Dark Brown
Dior Driorshow Bold Brow nr 002
Essence Soft Contouring lip liner nr 08 big proposal
Eveline Extreme Shine Lip Gloss nr 05 sparkling caramel

7 komentarzy

  1. Pięknie Ci w tych zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doris :) Mało tych kolorów u mnie na blogu ale pora to zmienić!

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda! Jeżeli ktoś lubi zielenie, to na pewno będzie mu się bardzo podobać :) Ja nie jestem fanką zieleni, więc nie mój klimat, ale pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana za miłe słowa :) Ja zieleń lubię ale w moim sercu to błękit zajmuje miejsce nr 1 :)

      Usuń
  3. Jest przepiękny! Ja nie mam odwagi używać zielonych odcieni- nie mam pojęcia dlaczego, ale źle się w nich czuję :( U Pani wygląda świetnie! Czuje dzięki niemu Sylwester!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaz i pieknie Ci w takich zieleniach kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż oczu! Wyglądasz świetnie w zieleniach, ja niestety cały czas boję się takich kolorów :(

    OdpowiedzUsuń