[MAKIJA呕] LIGHTS IN THE FOG馃寣

Hejka!馃ぉ Jesie艅 zbli偶a si臋 du偶ymi krokami i coraz wi臋ksz膮 ch臋膰 mam na ciemniejsze barwy w makija偶u. Od razu mo偶e nie wskoczymy na g艂臋bok膮 wod臋 z gotyckimi klimatami, ale powoli b臋d膮 si臋 pewnie pojawia膰 z tymi letnimi kolorami, p贸ki mamy jeszcze s艂onko i ciepe艂ko za oknem.
I taki w艂a艣nie jest ten makija偶! Dominuje tu fioletowa szaro艣膰, g艂臋boki fiolet, bak艂a偶an, kt贸re okrasi艂am odcieniami neonowymi.





U偶yte palety

Ace Beaute, Fallen paradise
Rude Cosmetics, The Roaring 20' Neons



Jeste艣 gotowa na jesie艅?

5 komentarzy

  1. Pi臋kny makija偶 i kolory :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zdecydowanie nie jestem :P Pi臋kne robisz makija偶e, zawsze takie kolorowe! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie :) Staram si臋 przekazywa膰 to, co mi w duszy gra :) A co do jesieni to mam pewne obawy, 偶e mo偶e by膰 kapry艣nie a fajnie by by艂o m贸c do艣wiadcza膰 tej prawdziwej, z艂otej i ciep艂ej jesieni. Tego nam wszystkim 偶ycz臋!

      Usu艅
  3. Ja tez juz czuje jesien i mam jeszcze jeden makijaz w zanadrzu to jesienne klimaty sa mi obecnie bardzo bliskie :D

    OdpowiedzUsu艅