[RECENZJA] PAUL & JOE BEAUTE LIPSTICK N 214 PARIS METRO 馃槏HIT HIT HIT馃拕

Hejka!馃ぉ Jaki艣 czas temu pokazywa艂am pomadk臋 ma艂ej ksi臋偶niczki a dzisiaj co艣 r贸wnie uroczego, zdecydowanie dla fan贸w kotk贸w! Dzisiaj pod lup臋 wezm臋 pomadk臋 domu mody Paul & Joe.
Opr贸cz s艂odkiego opakowania, przyjemnej formu艂y mile zaskoczy艂a mnie jeszcze jedna rzecz. Jaka?


Pojemno艣膰 3,5g
Cena za opakowanie 34z艂
Cena za wk艂ad z pomadk膮 69z艂
Kupisz TU TU i TU


Informacje og贸lne


Sk艂ad:



Pomadki Paul & Joe wybierasz sama je偶eli chodzi zar贸wno o odcie艅, jak i opakowanie zewn臋trze a co za tym idzie, kiedy zu偶yjesz wk艂ad mo偶esz go ponownie dokupi膰!
Opakowania zewn臋trzne to matowy kartonik a je偶eli chodzi o te ju偶 typowo do szminki to wszystkie s膮 wykonane z solidnego kawa艂ka plastiku. W przypadku kotka jest on w odcieniu morelowym, plastik jest matowy a pozosta艂e elementy s膮 z艂ote.
Je偶eli chodzi o formu艂臋 to te偶 mamy wyb贸r: pomi臋dzy balsamem (z g艂ow膮 kota!) a kremow膮 pomadk膮, ja postawi艂am na opcj臋 drug膮.



Dzia艂anie



Kosmetyk posiada w swoim sk艂adzie kilka dobrych rzeczy, takich jak: mas艂o shea, wod臋 pomara艅czow膮, olejek z kwiat贸w pomara艅czy, ekstrakt z cebuli lilii bia艂ej, olej macadamia, olej jojoba czy witamin臋 E. To, co mnie si臋 nie podoba to fakt, 偶e dosy膰 wysoko w sk艂adzie jest BHT.
Jak wygl膮da na sk贸rze?



Formu艂a pomadki jest niezwykle kremowa, g艂adko sunie po sk贸rze i przypomina mi bardzo szminki Toma Forda! W odcieniu nr 214, kt贸ry wybra艂am jest co艣 eleganckiego, co w艂a艣nie przypomina mi dro偶sz膮 opcj臋. Kolor ten jest idealny na co dzie艅, b臋dzie pasowa膰 wszystkim karnacjom i sprawdzi si臋 w wi臋kszo艣ci makija偶y, gdy偶 jest to perfekcyjne po艂膮czenie be偶u z pudrowym r贸偶em!
Moje naturalnie ciemno - malinowe usta pi臋knie tonuje, nie daj膮c efektu korektora.



Co wi臋cej! Kosmetyk od Paul & Joe r贸wnie偶 podobnie wygl膮da na ustach, jak TF i zachowuje si臋 podobnie podczas noszenia, tj. nawil偶a, nat艂uszcza i nie trwa super d艂ugo. 
Znika r贸wnomiernie, nie rozlewa si臋 poza kontur ust, przypomina mi odrobin臋 kremowy balsam. 
Kiedy kolor znika, usta s膮 od偶ywione, mi臋kkie i delikatne.
Pytanie za 100pkt: czy kupi臋 ponownie? TAK. Jest to jedna z kilku pomadek w kolekcji, kt贸ra cieszy moje oko, posiada wspania艂膮 opcj臋 dokupywania wk艂ad贸w a najwa偶niejsze - ma 艣wietn膮 formu艂臋.
BARDZO POLECAM


Przygarn臋艂aby艣 tego kotka?

3 komentarze