[MAKIJAŻ] HUDA BEAUTY NEON OBSESSIONS - NEON GREEN IN ACTION!

Hejka! 😎 W świecie cieni do powiek, zwłaszcza w firmach bardziej luksusowych, które są dostępne w Sephorze czy Douglasie rzadko można spotkać szalone, wręcz neonowe kolory w paletach.
Kiedy tylko zobaczyłam w sieci nowości od Huda Beauty, jej neonowe palety cieni to wierz mi - OSZALAŁAM. Ostatni raz takie chciejstwo włączyło się u mnie kiedy kupowałam kosmetyki Pat McGrath w Nowym Jorku. Postanowiłam więc, że wezmę wszystkie 3 paletki a dzisiaj, w tym wpisie możesz zobaczyć opcję zieloną w akcji. Look jaki za chwilę zobaczysz jest ultra lekki, radosny, ładnie odmładza i jest totalnie letni, zapraszam!







Użyte cienie



Co myślisz o tej paletce?
Czy można ujarzmić neony?

3 komentarze

  1. Beautiful makeup look! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  2. Palety prezentuja sie ladnie choc nie specjalnie mnie kusza, aza to Twoj makijaz jest przepiekny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie! Mnie z kolei zaintrygowały wszystkie, więc przygarnęłam :)

      Usuń