[MAKIJAŻ] COLOURS? YES, PLEASE!

Hejka! 😊 Spragniona kolorów i nowości kosmetycznych, postanowiłam w ostatnim czasie poczynić zakupy i sięgnęłam po bardzo kolorową paletę, która od dawna chodziła mi po głowie! Nie, nie jest to żadna z palet ostatnio promowanych przez polskie marki a firma z USA. O jakiej palecie mowa?
Obłędnym, tęczowym cudzie od Coloured Raine o nazwie Vivid Pigment Palette. Zdradzę, że w najbliższym czasie będzie sporo kolorowych looków i ta paleta będzie często się pojawiać!
Jesteście jej ciekawi w akcji? No to chodźcie!




I zbliżenie na oczka





A oto i sama paletka wraz z zaznaczonymi kolorami, których użyłam.


Bonus

Foto w świetle dziennym



Oczywiście, spodziewajcie się wkrótce jej wnikliwej recenzji bo będzie o czym czytać!
Zdradzę tylko, że pierwsze testy wypadły pomyślnie ale przede mną jeszcze sprawdzian z innymi bazami. W każdym razie, w kwietniu na pewno o niej poczytacie!

Znacie Coloured Raine?

4 komentarze

  1. Niebieskiego cienie praktycznie w ogóle nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczko pięknie wyszło!!! A te usta kucze jakie ładne!!! Niestety ja w takim odcieniu źle wyglądam a nosiłabym z chęcią!!! Pozostaje mi tylko róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolory, piekny makijaz i totalnie wiosenny <3

    OdpowiedzUsuń