[MAKIJAŻE] LAPIS LAZULI WITH PAT MCGRATH LABS

Hejka! 😎 Pat McGrath to firma, której nie trzeba zbytnio przedstawiać, gdyż od jakiegoś czasu w sieci jest istny boom na tę markę, chociaż wciąż na polskim YTbie i blogach jest mało materiałów z ich produktami. Wkrótce wrócę do nagrywania i wtedy pokażę Wam z bliska cuda od Pat w makijażu a wierzcie mi, jest co pokazywać! Cierpliwości.
Będąc w Nowym Jorku wiedziałam, że na pewno kupię coś z tej firmy. Ba! Jednym z powodów, dla których polecieliśmy w ogóle do NYC były zakupy w Sephorze i przyjrzenie się kosmetykom Pat. Na dzień dzisiejszy wiemy, że wrócimy do Nowego Jorku dla muzeów no i oczywiście zakupów a to oznacza kolejną porcję kosmetyków od pani McGrath! Wracając jednak do wpisu! Przed Wami kolejna paleta Pat w akcji i tym razem będzie z moim ukochanym błękitem, chociaż w mniejszej ilości, niż było to w poprzednich postach. Inspiracja? Lapis Lazuli, jeden z moich ukochanych kamieni. Dodam jeszcze, że część cieni obłędnie się mieni i cały ich urok widać w ostrym świetle lub właśnie w półmroku. Wkrótce pojawią się recenzje obu palet, jakie posiadam. A teraz... Zapraszam!





I w pełnym oświetleniu.




Użyte kosmetyki


MAC Fix + (baza i utrwalacz)
Kose Emulsion Excellent (wymieszana z fluidem)
Becca Ultimate Coverage Concealing Creme, odcień Tahini
Shu Uemura the Lightbulb foundation, odcień nr 774 light beige
Hean Foundation Darkening, odcień Olive
Sensai Loose Powder, translucent (stare opakowanie)
YSL Poudre Compacte Radiance, odcień nr 4
Shiseido bronzer nr 2 Medium Naturel
Kanebo Media blush nr RS-05
Pat McGrath Labs Sublime Skin Highlighting Trio / Highlighter Palette
Inglot Duraline
Pat McGrath Mothership I: Subliminal Palette
Clio Gelpresso Waterproof Pencil Gel Liner nr 7 Golden Black
Zalotka Shu Uemura
Majolica Majorca Lash Bone Black Fiber in
Majolica Majorca Lash Esthetician
Kat von D Long-wear Pomade, odcień Dark Brown
Dior Diorshow Bold Brow nr 002
Pat McGrath Labs MatteTrance Lipstick, ocień 1995


14 komentarzy

  1. Bosko <3 Mam ochotę na najnowsza paletkę od Pat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czerwieniami? Chciałam ją kupić w NYC, niestety minęłam się z premierą. Myślę, że po nią sięgnę, jak i po szminki i błyszczyki od Pat bo są genialne :)

      Usuń
  2. Pięknie! Mogłabyś iść za mnie w niedzielę na egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo egzamin z makijażu? Trzymam kciuki Doris, zdasz :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż :) aż wstyd się przyznać, ale ja należę do grona tego co nie znało marki dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać markę, ma prawdziwe cudeńka w ofercie :)

      Usuń
  4. O mamo przepieknie to wyglada, widze ze musze zapoznac sie z Pat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o błyszczykach i pomadkach tej marki, po nocach śni mi się Cyber Orchid :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten błękit na powiece! Cudnie się mieni. Marzy mi się jakaś paleta od Pat <3

    OdpowiedzUsuń