Ostatnio dodane
recent

[📝WISHLISTA📝] BIŻUTERIA 💍💍💍 Z GAMISS.COM

Hejka 😎 Wczoraj byłam na gigantycznych zakupach, które niedługo zobaczycie i były to głównie ubrania, gdyż przyszła pora pożegnać się ze starymi szmatkami i zastąpić je nowymi. Generalne zmiany wymagają wykończenia dodatkami. Jako, że kupiłam wzory wiosenno - letnie to potrzebne są też w takim stylu dodatki. Prawie zapomniałam o dniu Mamy, więc musiałam wycofać zamówienie i wziąć coś fajnego dla Niej 😍 Zapraszam do obejrzenia błyskotek, jakie wybrałam!



- Kolczyki z królikiem 👉KLIK
2 - Broszka anioł 👉KLIK
- Kolczyki motyle 👉KLIK
- Kolczyki kaktusy 👉KLIK
Kolczyki trójkąty 👉KLIK
6 - Broszka kotek 👉KLIK
7 - Kolczyki konik morski 👉KLIK
8 - Kolczyki ananasy 👉KLIK
Kolczyki rybki 👉KLIK
10 - Kolczyki ważki 👉KLIK
11 - Kolczyki  z łezką 👉KLIK




Planujecie generalne zmiany w szafie?
patrycja sprada

patrycja sprada

3 komentarze:

  1. Super błyskotki, coś by mi się przydało nowego to wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki z królikiem chętnie bym widziała u siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.