Ostatnio dodane
recent

[💸 💸 💸 HAUL🛒🛒🛒] GADŻETY DO KUCHNI Z SAMMYDRESS

Hejka! 😎 Pogoda znowu nas nie rozpieszcza, za oknem szaro i ponuro, nic się nie chce, dlatego dzisiaj przed Wami wpis szybki i przyjemny - haul z rzeczami głównie do kuchni od Chińczyka 😊
Zapraszam do obejrzenia, co wybrałam i jak się jakościowo prezentują te rzeczy.


Ręczny młynek do kawy 👉KLIK

Znakomity! Poszedł na pierwszy ogień i powiem Wam, że choć nie jestem kawoszem (a kawy obecnie mam w brud, gdyż dostałam ogromną ilość od Ojca) to teraz będę chętniej sięgać po to cudo. Co w nim fajnego? Mega solidnie wykonany, stalowy i co najważniejsze - mieli kawę bardzo drobno, nie ma żadnych grudek.



Spiralka do warzyw 👉KLIK

Kolejny gadżet z cyklu "przy bajerzymy z warzywkiem". Spiralka jest niby do ogórków ale ja mam wizję aby używać jej do ziemniaczków i robić z jej pomocą pyszne, pieczone spiralki. 



Forma do lodu 👉KLIK

Czaderska! Solidnie wykonana, składająca się z dwóch części i zamykana na 4 klipsy. Dziurki jak widzicie służą zapewne do wlewania wody ale testowanie tego gadżetu jeszcze przede mną.



Magnes jelonek 👉KLIK

Magnesik, który wybrał Maciej. On uwielbia magnesy różnej maści na lodówkę, więc wzięłam i cieszył się z niego jak dziecko! Ma dużą moc, fajny design i sporo części, więc jak najbardziej się przyda.



Do wygładzania ciast 👉KLIK

Łopatka do wygładzania ciast, głównie tych pokrytych lukrem plastycznym ale do kremu pewnie też się sprawdzi.



Kubek termo gwiazdy👉KLIK

Kolejny wybór Macieja. Byłam zdziwiona, kiedy ujrzałam ten kubek bo spodziewałam się kiepskiego wykonania ale okazało się, że jestem w wielkim błędzie! Kubek choć fajansowy prezentuje się bardzo dobrze, ma na sobie prostokątną, termo naklejkę z gwiazdkami, która po ogrzaniu blednie i ukazuje nam gwiazdozbiory. Bankowo wezmę jeszcze te kubki termo bo są świetne!



 Forma do lodu 👉KLIK

Kolejna forma do lodu. Wiedzieliście, że Pat to niezła lodziara? 😂😂😂 Kiedy przychodzi lato non stop idą w ruch zimne napoje, również te alkoholowe i zawsze brakowało mi jakiś śmiesznych foremek do lodu a tu proszę! - będę mieć swoje osobiste zombiaczki 😂



Szpatułka do kremu 👉KLIK

Bardzo przydatna rzecz i znowu moja Mama zaciera łapki bo oto wpadł kolejny przydatny przedmiot, który będzie ode mnie pożyczać! Myślę, że sprawdzi się nie tylko do słodkich kremów ale również do robienia pysznych kotletów z cukinii, tj. do mieszania ubitego białka z warzywem, gdy trzeba być niezwykle delikatnym, żeby nic nie opadło.



Kolczyki z niebieskimi kamieniami👉 KLIK

I ostatnia rzecz to kolczyki, które powinny dotrzeć wcześniej ale nie dotarły ze względu na przekroczenie wagi (upsik 😂). Teraz jednak są ze mną - pięknie wykonane, solidne i cudnie błyszczące.




Wpadło Wam coś w oczko z moich rzeczy?

patrycja sprada

patrycja sprada

32 komentarze:

  1. Ręczny młynek do kawy bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa to u mnie rzadkość ale skoro mam ok 1kg ziaren to jakoś to trzeba mielić haha 😂😂😂

      Usuń
  2. Kubek w gwiazdy wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ja też nie będę gorsza i wezmę sobie jakiś wypasiony kubek, a co 🙃

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj na żywo wyglądają 100 x lepiej, niż na ich str!

      Usuń
  4. Kubek jest świetny a i forma do lodu też :-) I nie piszę tego żeby wysępić komentarze tylko dlatego że sprawy kuchenne nie są mi obce i lubię tego typu gadżety! :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubka Maciejowi zazdroszczę i też sobie wezmę 🙃 Pozdro bro.

      Usuń
  5. Kupię sobie ten kubek. Może dzięki temu uda mi się napić ciepłej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no nie ma opcji: kubek i foremki do lodów musze mieć, sa boskie i oryginalne ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gadżety. Bardzo przydatne w kuchni, a Jelonek wprost uroczy ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. eh, uwielbiam kupować rzeczy do domu.. cierpię na ich nadmiar! :)

    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wybór, te formy do lodu to rewelacja! Uwielbiam gdy nawet zwykła szklanka soku może mnie zaskoczyć świetnymi kawałkami lodu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie pierdołki :D
    Lody zombiaki <3 już wiesz z czym chcę driny jak przyjadę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super foremki do lodu, kto by się spodziewał, że będziemy chodzić drinki "pociskami" hehe😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te dodatki wreszcie coś innego i oryginalnego

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam że jest tyle akcesoriów do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki w moim ulubionym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubek i forma do lodu najlepsze 😍 Sama bym się na nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.