Ostatnio dodane
recent

[YOUTUBE] 😵😵😵NOWE ŚWIECE YANKEE CANDLE 😍😍😍

Hejka! 😎Troszkę mnie tu nie było ale teraz to się zmieni 😃 Pragnę Was zaprosić przed snem na film z nowymi świecami Yankee Candle, które dzisiaj rano odebrałam od kuriera. Będzie delikatnie, wiosennie, świeżo i kwiatowo! Jeżeli lubicie zapachy subtelne, kobiece, poprawiające nastrój to koniecznie zobaczcie materiał video 🎬 Zapraszam 😘😘😘



Jak zawsze DZIĘKUJĘ za wszystko!
Bez Was nie ma sensu kręcić bo robię to tylko dla Was i cieszy mnie bardzo każda aktywność z Waszej strony 😃😃😃
Kocham Was Kochani i widzimy się wkrótce 😘😘😘
patrycja sprada

patrycja sprada

4 komentarze:

  1. Cherry Blossom mnie kusi, ale zanim się zdecyduję na kupno, muszę koniecznie powąchać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powąchaj! Jest piękny ale bardzo słodki.

      Usuń
  2. Cherry Blossom jest cudny - mam wosk i cieszy mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.