Ostatnio dodane
recent

[ZABAWA] LIEBSTER BLOG AWARD PO RAZ KOLEJNY - A CO TAM! :D

Witajcie ponownie! Zostałam nominowana do zabawy przez Justynę Kołodziej to odpowiem na jej pytania ;) Dziękuję Juś za nominację :* Kilka razy brałam udział w zabawie i zawsze z chęcią odpowiadam na różne pytania, gdyż nie boje się szczerości :)
No to jedziemyyyy!




Pytania od Justyny:

1. Twój must have makijażu oka?
Czerń w makijażu zestawiona z jakimiś soczystymi kolorami. Głównie mam na myśli czarną kreskę na powiece i najlepiej też na linii wodnej oka.

2. Twój sposób na idealną cerę?
Nie mam żadnego sposobu tak naprawdę. Moją cerę zawdzięczam genom ale przyznaję - mam dobrze dobraną pielęgnację i jak się czegoś uczepię to się tego trzymam i nie kombinuję.

3. Ulubiony sposób na demakijaż?
Dwufazówka z Garniera, która została wycofana, płyn micelarny Garniera, dwufazówka awokado z Bielendy - te produkty lubię i non stop stosuję.

4. Co robisz w sytuacjach awaryjnych np.niespodziewana randka /spotkanie/sesja - masz jeden dzień na przygotowanie się ;)
Ze stoickim spokojem się szykuję a potrafię w extremalnie krótkim czasie coś fajnego ze sobą zrobić.

5. Twój Sposób na idealne dłonie?Czy zwracasz na co dzień na nie uwagę?
Niezbyt lubię dbać o swoje ciało, dłonie i stopy. Czemu? Nie sprawia mi to większej przyjemności, chociaż wiem, że muszę ze względu na suchą skórę, więc od czasu do czasu się kremuję ale nie lubię.

6. Jak dbasz o okolice oczu?
Krem nawilżający (obecnie z Hildegard Braukmann z serii Institute do gabinetów) połączony z żelem arnikowym z Flos - Leku, który przy regularnym stosowaniu rozjaśnia cienie pod oczami a ponadto fajnie chłodzi.

7. Twój styl w ubiorze na lato 2015?
Lato to dla mnie czas luzackiego ubioru, czasem z jajem. Na pewno pojawiają się zabawne t-shirty, neonowe i pastelowe ciuchy + dużo biżu. Tak jest u mnie co roku, więc i to lato takie będzie.

8. Kolor którego byś nigdy nie nałożyła na siebie?
Musztardowy! Bardzo nietwarzowy odcień i nie znam osoby, która super by w nim wyglądała. 

9. Czego się boisz w makijażu?/na co nie jesteś na tyle odważna?
Nie ma takiej rzeczy. Maluję się różnie, w zależności od nastroju. Zimą potrafię w czarnych oczach i prawie czarnych ustach wyjść na zakupy do centrum handlowego, budząc sensację ale mnie to zwisa.
Zawsze jak idę na makijaż gdzieś to mówię: róbcie ze mną co chcecie!

10. Twój ulubiony sklep odzieżowy?
Nie mam. Ogólnie nienawidzę kupować ubrań i przymierzać! Jak mam iść po ciuchy czy buty to mnie trzęsie, idę po łach ale z wielką niechęcią.

11. Jak dbasz o swoje włosy?
Nie dbam jakoś specjalnie. Używam od czasu do czasu olejku Sesa albo łopianowego albo masek z Biovaxu - do ciemnych włosów albo latte. Większy problem stanowi u mnie dobór szamponu! Bardzo często dostaję od nich łupieżu alergicznego i z całej rzeszy przetestowanych odkryłam niedawno kilka, które mi nie szkodzą.


To tyle Kochani! Ja nie nominuję nikogo bo już tyle razy grałam w tę grę, że wystarczy i nie będę Was więcej męczyć ;) Dobranoc Kochani, buziaki :* :)

patrycja sprada

patrycja sprada

2 komentarze:

  1. super szybkie i konkretne odpowiedzi ;) ciesze sie ze mimo iz juz bylas nominowana znalazlas chwile na odpowiedzi na moje pytania ;)
    Ja uwielbiam chodzic na zakupy moge godzinami chodzic po galerii ;) a musztardowy kolor uwielbiam Jesienia ;) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie zabawy, więc odpowiadanie to dla mnie frajda a nie kara :D Cóż, każdy jest inny haha. To, co mnie nie pasuje, Tobie może wydawać się fajne i o to chodzi! Różnorodność jest potrzebna, inaczej świat byłby nudny...

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.