[RECENZJA] MAC WASH & DRY, POWDER BLUSH - HIPNESS (FROST)

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją cudnego różu z najnowszej kolekcji MACa Wash & Dry, który już na zdjęciach w internecie mnie zachwycił i wiedziałam, że będę go chciała mieć w swoich zbiorach. Urzekło mnie jak zwykle opakowanie - wiadomo - Pat jest estetą i nie może sobie pięknych przedmiotów odmówić :D Sam kolor kosmetyku jest niezwykle uroczy, więc możecie się spodziewać achów i ochów ;)
Zachęciłam Was do czytania? To śmigajcie w dół ;)



Oprócz różu wybrałam jeszcze jedną pomadkę, którą niedługo zobaczycie ;)


Pojemność 6g
Cena 105zł
Dostępny TUTAJ


Skład:


Róż znajduje się w cudnym, wakacyjnym, opalizującym na limonkowo - koralowo - morskim, kartonowym pudełeczku. Zapiera dech w piersiach!



Kosmetyk docelowo został zamknięty w plastikowym opakowaniu, w klasycznym MACowym kształcie, jednak w innej szacie kolorystycznej - takiej samej jak kartonowe opakowanie. Patrzę na ten produkt i widzę Hawaje :)



Róż Hipness posiada wykończenie Frost, więc domyślacie się, iż nie jest to kosmetyk matowy. 
Jego koralowy odcień skrywa w sobie złote mikro drobinki, które nie dają dyskotekowego błysku a jedynie subtelne migotanie, które tak naprawdę widać z bliska.



Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany, pięknie się z nim pracuje, cudnie się rozciera, nie robi plam, smug i trwa na mojej skórze cały dzień! Cudnie ożywia buzię, odświeża - jak to każdy koralowy i morelowy odcień ;) Nie mam mu absolutnie nic do zarzucenia :)
Jeżeli kochacie odcienie koralowe i róż Benefitu Bella Bamba to ten z MACa pokochacie jeszcze mocniej, gdyż nie ma tak mocnego błysku i jest bardziej koralowy.  


A tak prezentuje się na policzkach :)






Co myślicie o tym różu?
Macie coś na oku z tej limitki?

18 komentarzy

  1. Ale śliczny jest <3
    Tylko czemu MAC musi mieć tą cenę, którą ma ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ten róż wygląda.Dodaje twarzy świeżości .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusiłam się na ten róż w brzoskwiniowym kolorze, ale ostatecznie zrezygnowałam, wydawał mi bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień ma ten róż :) Jedyne co mnie odstrasza to ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, pięknie komponuje się z Twoją skórą. A opakowanie, tak jak wspomniałaś - mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor tego różu. Czego użyłaś do kreski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giorgio Armani Eyes to kill w nr 1 blast of blue.

      Usuń
    2. Ciekawy odcień. Bardzo lubię maskarę z tej linii, jedna z lepszych jakie używałam.

      Usuń
  7. Jejku, cudowne opakowanie! Ale cena zdecydowanie nie na moją kieszeń. No cóż, może kiedyś! ;)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny róż :) boski kolor :D tylko cena trochę mnie przerasta, jak na ten moment :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo faktycznie prezentuje się bosko i w opakowaniu i na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczka na policzkach! Warto zainwestować takie pieniądze dla super efektu!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor idealny, właśnie takiego szukałam. niestety nie podoba mi sie opakowanie z tej edycji i cena :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, miałam go już w koszyku i pomyślałam, że może mnie ten koral jednak nie przekona... No i nie kupiłam, a teraz wyprzedany... No ale ja zawsze jestem mądra po czasie, tak samo było pamiętasz z tymi kulami Aquarella :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że go nie wzięłaś :( Fajny jest, ja już wiedziałam po fotkach w necie, że go pokocham i tak się stało! Pamiętam akcję z kulasami :D

      Usuń
    2. Głupia jestem, to nie wzięłam, ale bałam się, że on za mocno pomarańczowy będzie, zbyt koralowy, ale potem widziałam swatche i pomyślałam -głupia babo, trzeba było brać, nawet jakby mi przysłali i by się okazało, że jest faktycznie nie taki, jak powinien to mogłabym sprzedać, na pewno by się chętni znaleźli :)

      Usuń
    3. Mam jeszcze takie małe pytanie - czy on jest w jakikolwiek sposób podobny do Dainty? Wiem, to inne wykończenie, ale tak kolorystycznie? :)

      Usuń
  13. Kolor cudny, wygląda na Tobie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń