[RECENZJA] CATRICE EYEBROW FILLER NR 20

W tym wpisie chcę Wam pokazać produkt, który mam od dawna! Pojawia się praktycznie w każdym makijażu ale długo zwlekałam z jego recenzją. Teraz mogę Wam powiedzieć o tym kosmetyku wszystko :D
Jesteście ciekawe?
Czytajcie dalej!




Info ze strony catrice.eu:

Pojemność 6,5ml
Cena 14,90zł



Szczoteczka w tym żelu nie jest niczym szczególnym, ma włoski i jest w kształcie walca. Baza żelu ma kolor poszarzałego brązu, sam kosmetyk nie jest super napigmentowany i nie posiada w sobie włókien



Tak prezentuje się na skórze. Jak widzicie, produkt jest dosyć delikatny i przejrzysty. Nie lepi się i jego zapach też powalający nie jest.


A tak prezentuje się na brwiach :)


Po lewej stronie macie nagie brwi a po prawej z 2 warstwami żelu. 
Jak widzicie kosmetyk na brwiach daje delikatny efekt! Nie można z nim przesadzić ;)
Włoski są delikatnie usztywnione, nie ma grudek ani włókien, które by się przyklejały do naszych brwi, dlatego tego żelu nie stosuję solo, gdyż przy moich bardzo rzadkich brwiach ten kosmetyk się nie sprawdza.
Lubię go stosować razem z kredką tej marki w nr 020 date with ash-ton, to dla mnie duet idealny na teraz.
Czy kupię ponownie? Nie, skończę resztki, które mam i pomyślę o czymś bardziej utrwalającym. 
Dodam na koniec, że kosmetyk nie sprawdzi się przy bardzo niesfornych brwiach!


Recenzję znajdziecie na




A Wy znacie ten kosmetyk? Lubicie?


8 komentarzy

  1. świetny efekt daje jak ktoś ma jasne brwi ! ja mam ciemne więc nie dla mnie !

    http://xccdv.blogspot.com/ obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować, chociaż mam nadzieje, że będzie dostępny ciemniejszy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogarnie trudne, sztywne brwi czy nie bardzo? Szukam czegoś idealnego i nie chce wtopić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że niesfornych nie ogarnie. Także jak masz grube i sztywne to zdecydowanie odradzam bo jego działanie będzie dla Ciebie za słabe! :)

      Usuń
  4. Kosmetyk znam i przyznam się, że czaiłam się na niego od długiego czasu. Akurat kosmetyki do brwi marki Catrice są bestselerami tej marki. Natomiast na spotkaniu blogerek dostałam maskarę do brwi z Evenline i przyznam, że też sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk znam i przyznam się, że czaiłam się na niego od długiego czasu. Akurat kosmetyki do brwi marki Catrice są bestselerami tej marki. Natomiast na spotkaniu blogerek dostałam maskarę do brwi z Evenline i przyznam, że też sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo delikatny, dla osób z jasnymi brwiami idealny :) Nie miałam jeszcze nigdy żelu do brwi, ale chyba wolę zwykłe cienie ;)

    OdpowiedzUsuń