[MAKIJAŻ] Neon girl

Kalimera! :D Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem i obiecałam sobie, że w najbliższym czasie to właśnie one będą się u mnie często pojawiać. Chcę, żebyście odpoczęły troszkę od recenzji i po relaxowały się ze mną patrząc na energię kolorków :D
Jesteście ciekawe, co Pat dziś zmalował? :D
Oglądajcie!









Użyte kosmetyki:



Bourjois Healthy mix nr 51 + Bourjois Healthy Mix Serum nr 52
Catrice Cream Camouflage nr 020
Eveline Art Scenic nr 04 light
Chanel Poudre Universelle Libre nr 030
MAC Prep + Prime CC, Neutralize
MAC Alluring Aquatic, Extra Dimension Bronzer in Aphrodite's Shell
Essence Blush up! ( 3/4 wysokości opakowania, bliżej różu)
Inglot Duraline + Inglot AMC Konturówka w żelu nr 88 (baza pod cienie)
Sleek Makeup, Acid
Inglot double sp. 477
Lovely Pastel Green
Rimmel Scandaleyes nr 001 black
Misslyn Precise Eyebrow Liner 5 (szczoteczka z kredki Catrice)
Catrice Eyebrow Filler
MAC Prep + Prime Lash
Guerlain G Noir nr 01 noir (górna rzęsy)
Lovely Intense Green (dolne rzęsy)
Maybelline Colorsensational Vivids nr 906 hot plum




Makijaż znajdziecie standardowo na MAKEUPER.PL



Lubicie neony w makijażu?


43 komentarze

  1. łooo ale kolorki! <3 super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo Pat, szał ! Aż daje po oczach :) A najbardziej jaram się tymi ustami - kolor czaaaad :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mi to robić?! Chciałam nie kupować narazie żadnych palet, a teraz musze kupic ta <3 makijaż genialny! Kolory genialne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, następnym razem założę torbę na łeb i wytnę otwory :D

      Usuń
  4. Hot plum na ustach wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże JAKI DOSKONAŁY ! Przezajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie Sleek Acid musi być mój <3
    Cudny makijaż i zazdroszczę talenciocha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny !!!!! taki bajkowy !
    Ps. na Twoim profilowym zdjęciu przypominasz mi Cameron Diaz ;))
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Cameron, tego jeszcze nie słyszałam? :D Pozdrawiam ciepło! :)))

      Usuń
  8. Pięknie jak zawsze :) Uwielbiam Twoje oczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow... mocne uderzenie... może niekoniecznie do pracy;) ale na jakąś fajną, letnią imprezę czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, że praca w klubie go go :D A tak na poważnie - zrobiłam go właśnie z myślą o letnich imprezach! :))

      Usuń
  10. o kurde ale zaczapisty!! Mega mi się podoba ;D Te kropeczki dodają tekiej egzotyki :)
    Poczekaj na mój, właśnie dotarła do mnie paleta "Take me to Brazil" ;D

    http://roxanne-makeup-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na makijaż a paletka superaśna, czytałam o niej u Patii :)) Będę wyczekiwać makijaży :D :D

      Usuń
  11. łoooooo to żeś poszalała;P Neonowa żeś;) Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Eksplozja kolorów <3 u mnie też ostatnio był neonowo kolorowy makijaż, ale nie miałam okazji zrobić zbyt ładnych zdjec :( buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny!te zielone kropy fajnie sobie wymyśliłaś, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo wow!!! Genialnie! Takich oczu jeszcze nie widziałam, a kolor ust jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ło Jeżu i Matko Naturo - elektrycznie - świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. z postu na post coraz bardziej mnie zadziwiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jaki makijaż, bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku.. nawet nie wiesz jak bardzo mi się podoba ten makeup! Boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pati - jestes mistrzuniem i przepięknie wygladasz - jakbym była facetem - brałabym!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. <3 jestem pod wrażeniem wow! można się zapatrzeć... normalnie hipnotyzuje mnie....

    OdpowiedzUsuń
  21. Czad! Wyglądasz obłędnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow rewelacja a jaka precyzja:)Doskonale:0

    OdpowiedzUsuń
  23. Wzięłabyś coś dla odmiany kiczowatego zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co według Ciebie jest kiczowate w makijażu? :)

      Usuń
  24. Wow! Oczy niesamowite - wg mnie, jak neonowa rybka. Rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze, ale neony :) no na dzień to makijaż nie jest :) hihi, fajnie fajnie, troszkę na lewym oczku jakby czerń w załamaniu blisko nosa jakby za mało roztarta, ale tylko na zamkniętych oczach mi to wadzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień jest, na letnie dni i szalone imprezy :D A czerń była roztarta, zauważ, że tam w załamaniu jest trochę błysku i wierz mi - było wszystko idealnie dołożone i roztarte, pozdrawiam :D

      Usuń
  26. o rany ! to jest przepiękny makijaż <3 wow!

    OdpowiedzUsuń
  27. O wow kochana zaszalałaś... cudo:D

    OdpowiedzUsuń