Makijaż - Shiseido Esmaralda w roli głównej

Hejka :* Wybaczcie, że pojawiam się i znikam ale w najbliższym czasie będę miała więcej takich dni. Niestety, w tej chwili ma gwałtowne załamanie zdrowia, o którym wie kilka osób. Jutro jadę do szpitala i niestety nie będzie to jedyna wizyta! Jedyną rzeczą jaką mogę Was prosić jest wsparcie i 3manie kciuków za mnie, ponieważ sprawa jest poważna... Ok, wystarczy tej prywaty ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać przepiękny cień Shiseiso w nr BL 260 o wdzięcznej nazwie - Esmaralda :D
Cień ten pokazywałam wcześniej na blogu oraz w filmiku jako ulubieńca!
Jeżeli chcecie, mogę w ogóle napisać recenzję cieni Shiseido, które mam i porównać formułe starej i nowej wersji. Zainteresowanych takowym textem proszę o komenta w tej sprawie!

Cień Shiseido jest dziecinnie prosty w obsłudze i tak piękny zarazem, że postanowiłam wzmocnić jego siłę działania jedynie czarną kredką.

Jesteście ciekawe? Oglądajcie dalej ;)









A teraz fokus na oczko ;)





Użyte kosmetyki:


Catrice Cream Camouflage nr 030
Eveline Art Scenic nr 04 light
Shiseido Sheer an Perfect nr O20
MAC Prep + Prime CC Colour Correcting Poudre Libre, Neutralize
Chanel Pudre Universelle Libre nr 30 naturel - translucent 2
Astor Skinmatch 4ever Bronzer nr 002 brunette
MAC Mineralize Blush, Dainty
Shiseido Shimmering Cream Eye Colour nr BL 620 Esmaralda
Rimmel Scandaleyes nr 001 black
MAC Prep + Prime Lash
Lovely Pump Up Mascara
Catrice kredka w nr 020 date with ash - ton
Catrice Eyebrow Filler
Shiseido Lacquer Gloss nr VI 207




Co myślicie o cieniach w kremie? Wpadła Wam w oko Esmaralda?

22 komentarze

  1. Przepiękny odcień, faktycznie czarna kredka dodaje mu nawet elegancji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycjo, mam nadzieję że wszystko szybko się ułoży i jak najbardziej trzymam kciuki. Życzę błyskawicznego powrotu do zdrowia! :*
    Ps. Makijaż jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny odcień!!!!! Miazga totalna;)
    Ps. Twoje rzęsy urosły w znacznym stopniu;) Odżywki działają pięknie;)
    Całusy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka to jedno, prawdziwe cuda zdziałałam z Prep + Prime Lash ;)

      Usuń
  4. Cudowności!Pięknie w tych kolorkach. Cień wygląda wspaniale, chciałabym kiedyś spróbować produktów tej marki, Życzę dużo zdrowia i wiem co to leżenie w szpitalu, bo też miałam niedawno tę przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten cień! i bardzo ładnie Ci w tym kolorku!!

    Życzę Ci bardzo dużo zdrówka! Trzymaj się Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie połączenie odcienia szminki i cienia do powiek. Pieknie wyglądasz, genialne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor! <3 do twrazy Ci w nim. I trzymaj cieplutko i zdrowiej! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie się jawi ten cień ! oko i cały makijaż przywołuje lato:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, to chyba jeden z piękniejszych odcieni niebieskiego, jakie widziałam! Dużo zdrówka Ci życzę i żeby poszło wszystko pomyślnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo mówić... jak zawsze WOW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdrowia zdrowia Kochana ! ;) Trzymaj się tam! :)

      Usuń
  11. Czekam na kolejne inspiracje, a tymczasem ...szybkiego powrotu do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam już na fejsie, ale zachwycam się znów, a co tam :) Absolutnie piękny! Makijaż zachwycający (ale to jak zwykle przecież :)). Post o cieniach Shiseido bardzo proszę! Ja znam tylko te nowe kremówki. Porównania nie mam, a chętnie sie dowiem co nie co :)

    Zdrówka Kochana! Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro usiądę na spokojnie i napiszę! Myślę, że pocisnę z większą ilością postów :D
      Dzięki za wsparcie, teraz się bardzo przyda bo sprawa jest poważna :*

      Usuń
  13. Soczysty makijaż:) Najbardziej mnie urzekły usta, cudny kolor tego Shiseidziaka, wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie spadłam z krzesła... Ten kolor jest po prostu stworzony dla Twoich oczu, wyglądasz w nim OBŁĘDNIE!!! Cudowny makijaż, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione kolory :) Jakie śliczne kolczyki, które tutaj super współgrają z oczami :) Cudo Cudo na oczach.

    OdpowiedzUsuń