Mani na dziś - Ciate, Tweed and tails

Hejka :* Dzisiaj wstawiam bardzo szybki wpis z kolejnym lakierem z Kalendarza Adwentowego :D
Kolor jest kremowy, bez drobinek i co same zauważycie na foto - zmienia kolor po wyschnięciu!
Lakier Ciate, który za moment zobaczycie mam już 4 dzień i żadnych odprysków, jedynie blask lekko się stłumił ale dodam, że nie użyłam po raz kolejny ani bazy ani topu z Essie!! Lakiery Ciate ich nie lubią, kochają być nakładane solo, więc i tak też zrobiłam ;) Mega pięknie kryją (standardowo znowu dałam 2 warstwy) oraz hiper szybko schną - same z siebie :D Ja po raz kolejny się zachwycam lakierami tej marki i ciekawa jestem kolejnych kolorów! :D :D






I standardowo bonusik ;)


Lubicie takie wojskowe kolory na pazurkach? :)

15 komentarzy

  1. Kolor raczej nie mój. Ja uwielbiam najróżniejsze odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek ale ja bym do niego dodała jeszcze coś dodała ;D
    Mam wizję.. i widzę na tym kolorku pociągniętą złotą kreseczkę linerem po boku.. :D
    haha buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek na zimę jak dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię, ale najbardziej uwielbiam nude <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor :) Miałam podobny z Flormaru, ale niestety niezdara ze mnie i mi się rozbił :(

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, ślicznie na paznokciach wygląda!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki typowo jesienny, dla mnie troszkę za smutny.. jestem fanka bardziej wiosenych i letnich odcieni :D

    OdpowiedzUsuń