[DUŻO ZDJĘĆ] Mani na dziś - Deborah Lippmann Lady Sings The Blues

Hejka :* Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną lakierową nowością, którą dostałam pod choinkę od Mikołaja. Od razu mogę napisać, że lakier wygląda obłędnie i totalnie mnie oczarował, nie tylko wyglądem ale i jakością!! Produkt jest lekko lejący, podobnie jak lakiery Orly ale zdecydowanie cholernie mocno napigmentowany!! Szok! Spokojnie mogłam dać 1ą warstwę ale dałam 2 dla pogłębienia efektu i dodania ,,przestrzeni". Kolor produktu to ciemny granat, prawie czarny a w nim masa dużych, 6-kątnych drobin i maleńkich, okrągłych punkcików. Lakier mega szybko schnie i daje piękny połysk! Na fotkach nie przykryłam go żadnym top coatem, to jest jego osobisty błysk :D
Ok, dosyć gadania... Same zobaczcie i oceńcie! :)






Wszystkie ujęcia ;)



A teraz focus na same pazurki ;)





I wszystkie ujęcia razem ;)



A teraz zbliżenie na płytkę paznokcia ;)






I wszystkie ujęcia razem :D



Co o nim myślicie? Ja siedzę i wzdycham :D




19 komentarzy

  1. bardzo fajnie wygląda, nie znam tych lakierów ale chętnie bliżej się przyjrzę:D gdzie są dostępne bo albo śłepa jestem albo nie pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PL niedostępne, można na str Nordstromu http://shop.nordstrom.com/ :)

      Usuń
    2. Lippmannki można upolować w fajnych cenach w TkMaxxach :)

      Usuń
    3. U mnie bardzo często pojawiały się Color Club w TkMaxxie ale Debory też mogły by się pojawić, nie miałabym nic przeciwko :p

      Usuń
  2. nie dziwię się, też bym wzdychała :-) uwielbiam ciemne lakiery,a ten jest zjawiskowy

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wygląda, elegancko i z pazurem jednocześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! *.* mam chyba podobny :D tylko w czarnej bazie jakby ciemne zielone / szare te drobinki są zatopione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor! muszę zakupić podobny na 100 dniówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, idealne byłyby na sylwestrowy wieczór do jakiejś żywej sukienki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo mi się podoba :) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Uwielbiam ciemne lakiery, a jeszcze jak mają drobiny to w ogóle :D Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię oprzeć się heksom zatopionym w ciemnej bazie. Twój mani robi wrażenie, a nie wymaga uzdolnień manualnych. Chętnie przygarnę ten lakier. Pobliska drogeria oferuje emalie tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę! Ja żałuję, że nie mam tej marki pod nosem...

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączam się do wzdychania - prześlicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Deborki mają piękne glitterki! :)

    OdpowiedzUsuń