Ostatnio dodane
recent

Makijaż - Winter glamour

Hejka :* Dzisiejszy makijaż zrobiłam z myślą o Gwiazdce :))) Jest to makijaż zdecydowanie na wieczór, jednak w wydaniu koktajlowym, dlatego że nie jest aż tak ciężki i myślę, że spodoba się tym osobom, które nie lubią zbytnio zaczerniać oczu ;) Sam mejkap jest dziecinnie prosty w wykonaniu! Sekretem jest tutaj pięknie migoczące złoto i bardzo wampiryczne usta :D
Same zobaczcie i oceńcie ;)





Użyte kosmetyki:
Clarins Skin illusion, podkład mineralny sypki nr 105
Maybelline Dream lumi touch nr 01 ivory
Astor Skin match 4ecer bronzer nr 002 brunette
YSL Cream blush nr 9
NYX Eye shadow base  nr ESB03
Dior 5 colours eyeshadows nr 001 five golds
Rimmel Scandaleyes nr 001 black
Sephora Long lasting kohl pencil nr 07 infinite beige
Catrice kredka do brwi nr 020 date with ash - ton
Catrice żel do brwi
Eveline Volume celebrities mascara,black
Maybelline Baby lips, intense care
Maybelline Colorsensational nr 547 pleasure me red


I wszystkie ujęcia razem ;)


Lubicie takie makijaże na święta?


patrycja sprada

patrycja sprada

22 komentarze:

  1. uwielbiam takie !! Ta baza NYX jak się sprawuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją!! Jest genialna!! Nie roluje się, cienie trwają na niej cały dzień, u mnie na moich suchych powiekach sprawuje się doskonale :>

      Usuń
  2. Makijaż w moim ulubionym wydaniu! Przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie taki jak lubię ;) piękna szminka! Tylko żeby jej za bardzo nie zjeść podczas wigilijnej kolacji :x :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw! Ta się trzyma całkiem nieźle i po posiłku jeszcze jest ;) W każdym razie zawsze można wyjść do toalety, poprawić usta :)

      Usuń
  4. Świetny makijaż. Moje kolorki. A usta PIĘKNIE i SOCZYŚCIE:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. no bling bling;D to jest to co tygryski lubią najbardziej;) ślicznie;*

    OdpowiedzUsuń
  6. i to jest look który lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. :Piękny makijaż, a tak poza tym przypominasz mi Renatę Kucab - czy jakoś tak z Top Model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)) Oj do Renatki to mi baardzo daleko, to przepiękna kobieta jest!!

      Usuń
  8. Świetna szminka!i ogólnie makijaż. Ja uwielbiam czerwone szminki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Ja też ale ciężko mi zawsze dobrać ten idealny odcień...

      Usuń
  9. Idealna pomadka. No i kocham złoto na powiekach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbyś miała różę na ustach taki piękny kolor i intensywny jest tej szminki.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.