4 LONG LASHES, ODŻYWKA DO RZĘS

Hejka :*Dzisiaj Dziewczyny przedstawiam Wam odżywkę do rzęs 4 Long Lashes :)
Jak zauważyłyście doskonale moje rzęsy są ultra krótkie, ultra cienie i ultra rzadkie ;]
Doskonale rozumiecie więc, dlaczego zakupiłam ten preparat :D
Bez zbędnego gadania...Pokażę Wam o czym pisze producent, jak wygląda produkt i moje nagie oko, bez mejkapu... Odżywkę używam od 3dni - wiadomo, efektów wow nie ma, jedynie lekko rzęsy mi się wywijają, co mnie szokuje bo zawsze były prostymi drutami :)
Przechodzimy do konkretów :D

Opakowanie i produkt:





Dodam, że marka która wyprodukowała tę odżywkę to Oceanic, która tworzy także kosmetyki o nazwie AA :)

Info od producenta:



Na koniec moje gołe oczko. Za miesiąc pojawi się znowu + nowe foto z pokazaniem czy jest jakiś efekt po używaniu odżywki czy nie.


Macie taką odżywkę? Wierzycie w jej cudowne efekty? :)


14 komentarzy:

  1. Haha, to szybko poczułaś tą magię :D dodaję do obserwowanych i czekam na recenzję odżywki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam Patku tę samą odżywkę i liczę na cuda :)) trzymam kciuki za powodzenie kuracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to i ja 3mam kciuki za powodzenie kuracji u Ciebie! :))

      Usuń
  3. Mam wersję do brwi, którą będzie testować moja Mama, mam nadzieję, że efekty będą spektakularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoje efekty :) Ja z takich odżywek używałam tylko revitalasha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzonka. Koniecznie chce widziec piekne, zdrowe i dlugie rzesy za miesiac :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję! :* Bardzo bym chciała dłuższe i gęstsze rzęsy, to takie moje małe marzenie :))

      Usuń
  6. Pokusiłaś mnie i też kupiłam :)
    Wcześniej miałam xlash ale chciałam teraz coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio byla na nią promo :) czekam na Twoje efekty, ja na razie jestem zadowolona z Magiclash:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tej odżywki już prawie miesiąc i nie widzę jakiś większych efektów :( wprawdzie dolne rzęsy jakby troszkę się wydłużyły i przyciemniały ale górne są wg. mnie identyczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, u mnie w pierwszym miesiącu nic nie było widać! Dopiero po drugim były lekkie zmiany a takie naprawdę widoczne będą po trzech miesiącach!! Spokojnie, używaj codziennie i czekaj :) Wierz mi - warto :))))

      Usuń
    2. Jak chcesz zobaczyć efekty u mnie to poszukaj w etykietach tej odżywki i sama się przekonaj ;)

      Usuń

10 NAJPIĘKNIEJSZYCH ODCIENI (7) 4 long lashes (10) AA Oceanic (1) Accessorize (2) akcesoria do pielęgnacji (2) akcesoria kosmetyczne (3) Amaderm (1) Armani Jeans (1) Armani/Prive (1) Astor (65) Avon (5) Barbra Cosmetics (3) Batiste (1) bazy (11) Belissa (1) Bell (4) Benefit (14) Biedronka (1) Bielenda (4) BingoSpa (4) Biovax (1) biżuteria (4) Blanchette B. (1) Blemish Extractor (1) Blog (15) Bobbi Brown (2) Born Pretty Store (7) Bourjois (47) bronzery (7) brwi (1) bubel (9) błyszczyki (8) C&A (2) Calvin Klein (1) Camaieu (1) Catrice (139) CC Cream (5) CCC (1) Chanel (43) Charakteryzacje (10) Charles & Keith (1) China Glaze (1) Ciate (7) cienie (38) cienie sypkie (4) cienie w kremie (13) cienie wypiekane (4) Claire's (3) Clarins (26) Coccinelle (4) codzienność (8) Color Club (2) Colour Alike (7) Colour Club (3) Deborah Lippmann (5) Decoderm (3) Delawell (4) Delia (1) Dior (40) DIY (1) DKNY (1) Dove (1) Dr Irena Eris (1) Ecotools (1) Elf (4) Emily (1) Emolliere (1) Emporio Armani (2) Essence (47) Essie (17) Estee Lauder (1) Eveline (119) Ewa Schmitt (1) eyeliner (6) Facelle (1) Fan Page (1) Farmona (6) filmik (35) filmy (1) Flormar (39) Flos Lek (4) For Every Body (1) For your beauty (2) fotografia (1) Fred Farrugia (2) Garnier (7) Giorgio Armani (96) Givenchy (10) Glade by Brise (1) Glazel (1) Golden Rose (46) Goldwell (1) Gosh (9) Green Pharmacy (2) Greenland (1) Gucci (3) Guerlain (50) Guerlain Crazy pearls (6) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (19) Hean (5) Hildegard Braukmann (7) hity i odkrycia (1) Ibuki (5) Ile jest warta Twoja twarz? (2) Inglot (111) Instagram (3) Ipad (1) Ipod (1) Isana (1) Jantar (3) Jeżka (1) Joko (11) Kanebo (27) Kari (1) Kiko (2) Kobo (5) kolekcja (29) konkurs (6) korektory (12) korektory rozświetlające (6) Korres (1) kosmetyki myjące (1) kosmetyki wyszczuplające (1) kredki do oczu (3) kredki do ust (3) krem do rąk (1) kremy BB (2) kremy DD (1) L'Biotica (2) La Rossa (1) Lacoste (1) lakiery do paznokci (92) Lalale (2) Lambre (1) Lancome (12) LancrOne (1) Laura Geller (1) Laura Mercier (31) Liebster Blog Award (7) Life Nail Lacquer Trendy Colour (3) Lifestyle (2) Lily Lolo (16) Lip Maestro (1) Lirene (8) Liu Jo (1) live test (4) Loreal (31) Lovely (47) Luminessence (4) Luna Twilight (1) MAC (128) Maestro (1) Make up For ever (3) Makeup Revolution (30) Makeuper (196) Makijaże (129) Manhattan (2) manicure (12) Marc Jacobs (3) Mariza (44) Mary Kay (3) Max Factor (1) Maybelline (69) Maybelline Baby lips (1) Metamorfozy (1) Meteorites (8) minerały (8) Miss Sporty (3) Misslyn (22) Mixiu (5) MSQ (1) MUA (45) MUFE (2) Muzyka (2) My Secret (8) Nail Tek (1) Nicole by OPI (7) niekosmetycznie (3) Nike (1) Nivea (1) Nokia (1) Nouba (6) nowości (3) NYX (49) odżywka do rzęs (8) Ojciec Klimuszko (1) okulary przeciwsłoneczne (1) Ombre Couture (2) Opi (14) organizacja kosmetyków (1) organizery (2) Orly (11) outfit (2) Pachnąca kraina (1) palety do makijażu (10) Pat poleca (5) peeling (2) Perfecta (5) Pharmaceris (2) pielęgnacja ciała (10) pielęgnacja dłoni (8) pielęgnacja twarzy (33) pielęgnacja ust (3) pielęgnacja włosów (10) Pierre Rene (11) pierwsze wrażenie (2) Planeta Organica (1) podkład (12) pomadki żelowe (3) porównanie (7) Prep + Prime (4) prezenty (2) przechowywanie (1) przegląd kosmetyków (1) pudry (7) pudry sypkie (11) Pupa (3) Purederm (1) pędzle do makijażu (7) Q by Colour Alike (1) Qianle (2) Radical (1) Real Techniques (1) recenzja (216) Revlon (13) Rimmel (66) Rival de Loop (1) Rossmann (1) rozcieńczalnik do lakierów (1) rozdanie (5) rozświetlacze (12) RYBA (1) róże (20) Sally Hansen (12) Sense & Body (1) Sensique (1) Sephora (50) seria komiksowa (7) Shiseido (94) Six (1) Skinfood (11) Sleek Makeup (65) spotkanie blogerskie (1) Spotkanie ytberskie (1) stylizacja włosów (3) Sylwester (1) szminki (32) szminki w płynie (4) Słoń Torbalski (1) Taft (1) tag (23) Tanie nie znaczy złe (51) targi (1) TCW (1) techniki makijażowe (9) teoria (6) The Balm (19) The Body Shop (1) Tisane (7) Tommy Hilfiger (1) Top 5 pomadek (1) torebki (1) Tołpa (1) Transat (7) tusze do rzęs (5) Tutorial (5) ulubieńcy (13) Under 20 (1) Uriage (5) uroda (2) Versace (6) Vipera (5) Vollare (1) W7 (10) Walmark (1) Wibo (35) WISH LISTA (8) włosy (4) Yankee Candle (2) Youtube (1) YSL (48) zabawa (21) zamienniki (1) zapachy (3) zapowiedzi (5) zdrowie (1) Zenner (1) Ziaja (6) zioła (2) Zoeva (12) Łódź moje miasto (1) świece zapachowe (2) życzenia (4)
Copyright © | SpradaMakeup