Moja kolekcja szminek

Hejka :* Dzisiaj przychodzę do Was z pokazaniem wszystkich pomadek z mojej kolekcji :D (tylko stałych, płynne będą w innym wpisie).
Postarałam się posegregować odcienie tak, aby najlepiej pokazać skalę barwną ;)
Dosyć gadania, jedziemy z kolorami!! :D

1a grupa to szminki cieliste, w odcieniach beżowych, bardziej brązowych i różowych.


1- Wibo Eliksir nr 01
2- Golden Rose 2000 nr 109
3- Golden Rose 2000 nr 144
4- Sensique Volume & shime nr 303
5- Flormar Long wearing nr L16
6- Maybelline Color whisper nr 220
7- Inglot nr 848
8- Essence nr 52 in the nude
9- Essence Long lasting nr 05 dare to be nude
10- Golden Rose Perfect shine nr nr 205
11- Eveline Aqua platinum nr 440
12- Dior Addict high shine nr 222 casual beige


2a grupa to szminki różowe i fuksjowe


1- Essence nr 43 kiss you
2- Essence Long lasting nr 08 colour crush
3- Essence Long lasting nr 07 natural beauty
4- Golden Rose Ultra rich color nr 52
5- Wibo Eliksir nr 04
6- Wibo Eliksir nr 06
7- Dior Rouge nr 264 Rose hollywood/Hollywood pink
8- Dior Rouge nr 565 Rose diorlywood/Diorlywood pink
9- Shiseido Perfect rouge nr PK 307
10- Wibo Eliksir nr 03
11- Wibo Eliksir nr 01
12- Dior Addict high shine nr 454 rose show
13- Dior Addict nr 579 rose vision


3a grupa to szminki fioletowe, śliwkowe



1- Inglot Gel nr 66
2- Golden Rose nr 111
3- Golden Rose 2000 nr 119
4- Flormar Long wearing nr L19
5- Golden Rose 2000 nr 122
6- Essence Long lasting nr 09 wear berries!
7- Versace Hydrating nr V2010-C
8- Inglot nr 282
9- Golden Rose nr 58
10- Flormar Long wearing nr L27
11- Maybelline Vivids nr 906 hot plum
12- Dior Addict high shine nr 680 catwalk mauve



4a i  ostatnia grupa to szminki w odcieniach czerwieni, pomarańczu, koralu i złota


1- Maybelline Colorsensational nr 547 pleasure me red
2- Maybelline Vivids nr 916 neon red
3- Essence Long lasting nr 03 dare to wear
4- Essence Long lasting nr 04 on the catwalk!
5- Wibo Eliksir nr 02
6- Golden Rose Super shine diamonds nr 55
7- Golden Rose Super shine diamonds nr 54
8- Golden Rose nr 73
9- TCW 
10- Maybelline Color whisper nr 530 who wore it red-er
11- Chanel Rouge allure nr 105
12- YSL Rouge volupte perle nr 102
13- Maybelline Vivids nr 910 shocking coral
14- Flormar Long wearing nr L14
15- Essence nr 55 coralize me!
16- Dior Addict high shine nr 530 spotlight coral


I na koniec wszystkie razem, hej!



Które z pomadek się Wam podobają?
 A może macie ochotę, żebym o którymś produkcie powiedziała więcej?

15 komentarzy

  1. WOW! już podziwiałam na YT Twoją kolekcję lakierów,teraz znowu *.* czerwienie i róże biorę wszystkie:) u mnie więcej błyszczyków jak pomadek ale nawet jakby je razem zliczyła to nie mam tyle co Ty :D brawo, piękne są !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O błyszczykach też będzie wpis, spokojnie :D Mam ich mniej, niż pomadek ale też dosyć sporo ;) Niestety! Przyznaję się bez bicia - kocham zbierać kosmetyki :>

      Usuń
    2. Alleluja! Nie jestem sama w tym obłędzie :D :*

      Usuń
  2. cuuuudowności! Szczególnie te czerwienie i fuksje...o mamo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty tego masz !! :o zaszalałaś :D ja mam z 5 szminek :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna kolekcja, czerwienie i róże przykuwają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolekcja! podziwiam,!!! :)))
    zapraszam do mnie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. O dzizas :D moja kolekcja przy Twojej to pikuś :) piękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  7. Roze, Sliwki i Cielaczki - Loooveeee!!! Pieknie posegregowalas je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale kolekcja szminek, ukradłabym Ci te śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Dziewczyny :D Kiedy mam mega zły nastrój to otwieram szufladę i się relaxuję...Sam ich widok działa na mnie uspokajająco :>

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooow :) a ja się zastanawiam czy nie mam tego za dużo, bo niektóre pomadki użyłam może dwa razy ;D uwielbiam Twoje notki, po których czuję się jak rozgrzeszona :D jednak mam wszystkiego mało, czyli mogę dalej z czystym sumieniem kupować! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolekcja, bardzo ładne kolory! :))

    OdpowiedzUsuń