[MAKIJA呕] MOJA PALETA 馃尯 MAGNOLIA 馃尯 - PODSUMOWANIE

 Hejka! 馃ぉ Maj si臋 ko艅czy, ale nie mog艂am odm贸wi膰 sobie stworzenia nast臋pnej paletki! Tym razem postawi艂am na odcienie bardzo kobiece, chocia偶 i w tej propozycji nie zabrak艂o kolor贸w. Dzisiaj jest Dzie艅 Matki i w艂a艣nie z tej okazji postanowi艂am stworzy膰 now膮 palet臋 cieni - dla mojej Mamy. Wszystkim Mamom 偶ycz臋 dzisiaj wszystkiego, co najlepsze! Wi臋cej o palecie przeczytasz poni偶ej.


O palecie

Dlaczego Magnolia? To ukochany kwiat mojej Mamy. Ponadto, ona uwielbia r贸偶e - te bardziej intensywne, z艂amane czy pastelowe - dos艂ownie wszystkie. Nie chcia艂am jednak robi膰 br膮zowo - r贸偶owej propozycji bo to by by艂o zbyt nudne, dlatego te偶 prze艂ama艂am odcienie zgni艂膮 zieleni膮, kt贸ra nawi膮zuje do listk贸w.



Tworz膮c t臋 palet臋 si臋gn臋艂am po nowy cie艅 z Glam Shopu oraz nowo艣ci dla mnie, tj. cienie z firmy Mexmo. Po raz kolejny jest tu sporo b艂ysku i to one robi膮 look! Postanowi艂am te偶 si臋gn膮膰 po cienie z palet Zoevy, kt贸re jaki艣 czas temu rozbroi艂am i chc臋 je w tym roku zu偶y膰.


Najmocniejszym punktem tej palety jest nie tylko harmonijny dob贸r kolor贸w, ale przede wszystkim b艂yski. Ka偶dy z nich jest cudny, chocia偶 jeden szczeg贸lnie skrad艂 moje serce, poniewa偶 jest to cie艅 - topper, kt贸ry mo偶na na艂o偶y膰 na ka偶dy inny lub solo i zawsze wygl膮da ob艂臋dnie, ale te偶 inaczej. Mam na my艣li cie艅 Mexmo o nazwie Hungry Ghost. 








A jak finalnie wypad艂a paleta 馃尯 Magnolia 馃尯 ?


Cho膰 kolorystyka nie jest "moja", gdy偶 po r贸偶 rzadko si臋gam to musz臋 sam膮 siebie pochwali膰! Paleta wysz艂a 艣wietnie! Jest kolorowo, ale niezbyt nachalnie a dodatkowo mo偶na wyczarowa膰 look na dzie艅, jak i na wiecz贸r. No i najwa偶niejsze: jest to paleta ultra kobieca, dla mojej Mamy bo te kolory s膮 jej. My艣l臋, 偶e nie tylko Ona ale te偶 wiele kobiet odnalaz艂oby si臋 w takich barwach bo odcienie r贸偶u od艣wie偶aj膮 i odm艂adzaj膮 cer臋, zw艂aszcza je艣li nie s膮 to super agresywne odcienie.


Podsumowuj膮c

Przygoda z r贸偶em okaza艂a si臋 ca艂kiem przyjemna i cho膰 obawia艂am si臋 wzi膮膰 na tapet t臋 barw臋 to finalnie wysz艂o bardzo fajnie. Kolejny odcinek z cyklu "Moja paleta" uwa偶am za udany a ju偶 nied艂ugo poka偶臋 Ci kolejn膮 kompozycj臋!

3 komentarze

  1. Bardzo fajna oryginalna paleta. Wpad艂 mi w oko ten zielony cie艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zjawiskowe makija偶e! 艢ci膮gam je sobie do folderu, 偶eby mie膰 inspiracj臋 <3.
    O R贸偶owym sorbecie napisa艂am wczoraj na blogu. Musz臋 jeszcze koniecznie dokupi膰 Magent臋:).

    OdpowiedzUsu艅