[MAKIJA呕] MOJA PALETA 馃崁LUCKY CLOVER馃崁 - PODSUMOWANIE

Hejka!馃ぉ Pora na podsumowanie ostatniej palety, kt贸r膮 stworzy艂am na dzie艅 艣w. Patryka. Jak wiesz kocham kolory a ziele艅 to jedna z tych barw, po kt贸r膮 ch臋tnie si臋gam. A jakie odcienie lubi臋? Wystarczy spojrze膰 na t臋 palet臋, znajdziesz w niej wszystko to, co kocham w zieleniach!


O palecie

Jak wspomnia艂am we wst臋pie, palet臋 stworzy艂am na dzie艅 艣w. Patryka i chcia艂am umie艣ci膰 w niej zielenie, kt贸re uwielbiam oraz takie, kt贸re kojarz膮 mi si臋 z tym 艣wi臋tem. My艣l膮c o zielonej palecie mia艂am w g艂owie nie tylko barw臋 koniczyny, ale r贸wnie偶 posta膰 s艂ynnego Leprechauna i z艂ota!



Tworz膮c t臋 palet臋, chcia艂am si臋gn膮膰 po nowo艣膰 z Glamshopu, tj. marmurka a tak偶e po totalnie nowe cienie dla mnie, kt贸re s膮 odpowiednikiem turbo pigment贸w ale pochodz膮 z firmy Constance Carroll. Dodatkowo, bardzo chcia艂am wypr贸bowa膰 pigment, kt贸ry sama sprasowa艂am a kt贸ry pochodzi z firmy Pierre Rene - z艂oto. 





A jak finalnie wypad艂a paleta 馃崁Lucky Clover馃崁 ?


P贸ki co to pierwsza paleta monotematyczna jak膮 stworzy艂am i przyznam, 偶e bardzo mi si臋 podoba! Uwielbiam w niej b艂yski, ale te偶 i pozosta艂e kolory. Mamy tutaj r贸偶ne walory, ale i temperatury barwowe a odcienie brudniejsze fajnie kontrastuj膮 z tymi czystymi, zimnymi. 
Prawdziwymi gwiazdami w tej palecie s膮 na pewno: marmurek z Glamshopu w odcieniu Fatamorgana, kt贸ry wygl膮da jak rybia 艂uska, dwa cienie Constance Carroll Turbo Magic Pigments o nr 04 i 25 a tak偶e ob艂臋dne, zielonkawe z艂oto kt贸re pochodzi z firmy Pierre Rene. 

Podsumowuj膮c

Kolejny odcinek z cyklu "Moja paleta" uwa偶am za udany i wiesz co? Coraz wi臋ksz膮 rado艣膰 czerpi臋 z tej zabawy! Nigdy nie przypuszcza艂am, 偶e grzebanie w kolekcji a tak偶e kombinowanie z w艂asnymi schematami barwnymi mo偶e by膰 tak wci膮gaj膮ce! To cudowne uczucie, kt贸re przypomina mi wyciskanie farb olejnych na palet臋, dodatkowo cieszy oko ale te偶 poprawia humor i relaksuje.


2 komentarze

  1. Pi臋kne kolory, cho膰 nie moje :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kocham zielenie na oku jak i wsz臋dzie, to m贸j ukochany kolor. Ta paleta jest genialna i przyznam, 偶e narobi艂a艣 mi na ni膮 ochoty ;)

    OdpowiedzUsu艅