[RECENZJA] EVELINE MAGICAL PERFECTION CONCEALER NR 2 MEDIUM - SERIO MAGIA?

Hejka! 😎 Dawno nie gościła na moim blogu firma Eveline a przez długi czas uwielbiałam i nadal lubię ich korektor rozświetlający, o którym pisałam kiedyś TUTAJ 
Choć po tamten kosmetyk sięgam już rzadko (zwyczajnie się znudził, zużyłam 5 opakowań!) to zaciekawiła mnie nowość tej firmy. Korektor magiczny, który przeznaczony jest do zakrywania cieni, ma niwelować oznaki zmęczenia, nawilżać oraz rozświetlać. Sporo obietnic a jak jest w rzeczywistości?



Pojemność 15ml
Cena 17,99zł 
Kupisz TU


Informacje ogólne


Skład:


Korektor zapakowano w kartonowe, złote i sztywne pudełko. 
Docelowo kosmetyk umieszczono w beżowo - złotej, plastikowej tubce z dzióbkiem.


Działanie




Konsystencja korektora jest kremowa, pachnie delikatnie jakby kwiatowo.
Warto wspomnieć przede wszystkim o jego składzie! Choć nie jest on naturalny to znajdziemy tutaj substancje pielęgnujące wrażliwą skórę pod oczami, czyli: kwas hialuronowy, peptydy, witaminę E, wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z ogórka, świetlika czy mocznik. 

Jak prezentuje się na skórze?


korektor nałożony bez przyciemniacza i bez bazy / pielęgnacji pod spodem


Wygląda przede wszystkim naturalnie! Przypomina kremy BB czy CC, które dosyć dobrze kryją ale nie dają efektu szpachli. Dla mnie krycie jest dobre, chociaż mogło by być lepsze, gdyż widoczne są troszkę ciemne obwódki (mam bardzo duże cienie pod oczami!).
Wybór kolorów jest jednak mały i mamy jedynie dwa odcienie: nr 1 jest rzeczywiście jasny, natomiast nr 2 choć ciemniejszy i lepszy dla mnie to lubię go czasem podkręcić przyciemniaczem.
Mój odcień czyli nr 02 Medium to kolor beżu o delikatnie morelowych tonach i uwaga - korektor odrobinę się utlenia!

W makijażu prezentuje się całkiem przyjemnie a przede wszystkim nie przesusza delikatnej skóry pod okiem. Lubię po niego sięgać gdy robię lżejsze makijaże w leniwe dni, gdyż prezentuje się bardzo naturalnie i czuje się komfortowo, kiedy ląduje pod okiem. 
Dodatkowo, ładnie bo subtelnie odbija światło a to w korektorach bardzo lubię!
Jeżeli nie posiadasz mocnych cieni a szukasz produktu, który będzie choć troszkę odżywiał, nawilżał a do tego będzie i dobrze krył i subtelnie odbijał światło to warto spróbować tę nowość od Eveline.
POLECAM

Znasz ten korektor od Eveline?

3 komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt,może kiedyś trafię na niego, chociaż wolałabym coś bardziej kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde teraz pchaja EDTA wszedzie, szkoda ja unikam tego skladnika, ale fajnie ze Ci sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń