[MAKIJAŻ] TROPICAL GIRL

Hejka! 😃 Dzisiaj mam ogromną przyjemność pokazać Wam coś mega kolorowego i szalonego!
Do tego zobaczycie nowość (nie tylko u mnie) firmy Affect w akcji. Coś, co skradło moje serce w sekundę, gdy tylko to ujrzałam - sypki pigment, który stworzyli wraz z Karoliną Matraszek! A jakiż to pigment? Zobaczcie sami!





Zbliżenie na oczy






Użyte kosmetyki:


Sensai Cellular Performance Cream Founation nr CF22
Hean Camouflage nr 60
Catrice Liquid Camouflage nr 15
Sensai Translucent Powder
Giorgio Armani Micro-fil Loose Powder nr 02
H&M  Pure Radiance Powder Blusher, odcień Taupe Brown
H&M  Pure Radiance Powder Blusher, odcień Cameo Pink
YSL Les Sahariennes Bronzing Stones, Sun-Kissed Glow Creator
NYX Proof it!
NYX Glitter Primer
Coloured Raine Vivid Pigments palette
Viseart Neutral Matte
Affect Charmy Pigment, kolekcja Zodiac Signg, odcień Leo
Kat Von D Eyebrow pomade, odcień Dark Brown
Dior Diorshow  Bold Brow nr 002
Clio Gelpresso Waterproof Pencil Gel Liner nr 7 Golden Black
Zalotka Shu Uemura
Majolica Majorca Lash Bone
Essence Volume Stylist Lash Extension
Kat von D Everlasting Liquid Lipstick, odcień Bow N Arrow
MAC Fix +

2 komentarze

  1. Masz racje wyglada oblednie, msze zapoznac sie z ta kolekcja pigmentow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja nie umiem się tak ładnie malować

    OdpowiedzUsuń