[MAKIJAŻ] EVENING SPARKLES✨🍾 🎉

Hejka! 😎 Ten makijaż miał pojawić się jeszcze przed świętami ale zwyczajnie się nie wyrobiłam.
W każdym razie, wrzucam Wam go teraz jako moją propozycję na Sylwestra! Choć klimat bardziej Gwiazdkowy, niż Sylwestrowy ze względu na sweterek to jednak oko iście karnawałowe. BTW ten sweterek pojawi się też w nowym video, które montuję, więc nie zdziwicie się że Pat czuje jeszcze święta 😁 Uwielbiam takie motywy i praktycznie do końca roku będę w tym sweterku pomykać.
Ok! Bez zbędnego pisania, zapraszam Was na karnawałowy makijaż z błyskiem 🌟😄





Użyte kosmetyki:


NYX Honey Dew Me Up
Maybelline Instant Age Rewind concealer, odcień Fair Clair
Marc Jacobs Genius Gel nr 26 Bisque Medium
La Prairie Cellular Treatment Loose Powder nr 1
Kat von D Lock-it Loose Powder, translucent
Giorgio Armani bronzer nr 600
Giorgio Armani blush nr 502 Skin
Becca Shimmering Skin Perfector Pressed, odcień Opal
Smashbox Photo Matte Eyes
Inglot AMC pigment nr 22
Makeup Revolution Aqua Seal
Urban Decay Moondust Palette, odcień Lithium
Makeup Revolution Brow pomade, odcień Medium brown
Dior Diorshow Bold Brow nr 002MAC False Lashes Maximizer
Urban Decay Perversion mascara
Dose of Colors Matte liquid lipstick, odcień Stone



Wybieracie się gdzieś na Sylwestra?


23 komentarze

  1. Powiem szczerze, że dziwnie wyglądasz w tym makijażu. Jakoś mi nie pasuje do twojego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie musi pasować, ważne że komuś się przyda.

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż jak każdy w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo powieki sie chowa przy otwartym oku. moze ciut wyżej wyjedź cieniem. mama wrażenie ze cała trud sie ukrył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli ciemny cień czy błyszczący? Jeżeli ciemny to celowo nie wyjechałam nim do góry aby zbytnio nie zaczerniać oka. Na tym właśnie mi zależało aby był błysk ale nie nachalny i nie pokazany "na tacy". Ta propozycja nie jest dla mnie a dla Was i może ktoś skorzysta z takiego cieniowania lub połączenia kolorów.

      Usuń
  4. Jeszcze sztuczne rzęsy i bedzie zajebiscie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przyklejam nigdy ale masz rację - nawet trzeba je dokleić!

      Usuń
  5. Ciekawy makijaż, efektowny a zarazem nie nachalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, chociaż zawsze przeraża mnie ile cieni trzeba użyć dla uzyskania takiego efektu. :) Takie oko pięknie komponowałoby się z małą czarną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety! Tak to już jest, że kiedy chcesz ładnie wyglądać to trzeba się pnapracować. To samo się tyczy ubioru włącznie z dodatkami.

      Usuń
  7. Póki co na Sylwestra nie mam planów, ale kto powiedział, ze spędzając go w domu nie mogę zrobić sobie tak piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możesz bo kto Tobie zabroni? NIKT. My w tym roku zostajemy w domu i odpoczywamy razem z moją Mamą. Ugotuję coś pysznego, wypijemy szampana i będziemy świętować we troje :)

      Usuń
  8. piękny makijaż zainspiruje sie nim malując się na sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki mój codzienny wręcz, ale ja unikam mocniejszych cieni w wewnętrznym kąciku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż jak zawsze , odcienie idealnie wpasowały się w moje gusta ! Wyraźnie i elegancko podkreślone oczka ! Podoba mi się!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczko jak najbardziej takie jakie lubie, ty zadolniacho kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny make up.Odcienie są doskonale dopasowane. Szkoda, że ja nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Jest wyraźny ale nienachalny, taki w sam raz. Sylwestra spędziliśmy w domu, ale było bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, sama chciałabym się tak malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To zapraszam do siebie kiedyś na makijaż :)

      Usuń
  15. Ja zawsze mam problem z takimi makijażami. Opadająca powieka sprawia, że każdy efektowny makijaż wygląda źle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, przy opadającej powiece jest inaczej. Zawsze możesz poszaleć z cieniutką kreską przy górnej linii rzęs lub dodać błysku na dolnej linii rzęs.

      Usuń