[RECENZJA] LIME CRIME VENUS 🍁🍁🍁

Hejka 😎 Widzimy się po weekendzie a to oznacza kolejną porcję wpisów na blogu! Dzisiaj pokażę Wam mojego rodzynka - paletę, która jest inna od wszystkich, jakie posiadam. Jest tak dzięki jej specyficznemu zestawieniu odcieni, zdecydowanie nie dla wszystkich ale na pewno dla osób kochających kolor, zwłaszcza rudości. Czy są osoby o ognistych włosach? Jeżeli tak to ten post z paletą jest zdecydowanie dla Was! Zapraszam na recenzję.

Pojemność 16g
Cena 159,90zł
Kupisz 👉TUTAJ


Informacje ogólne



Skład:
Ethylhexyl Palmitate, Zinc Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Isopentyldiol, Silica. May Contain [+/-]: Yellow 5 Lake CI 19140, Mica CI 77019, Titanium Dioxide CI 77891, Iron Oxides CI 77491 CI 77492 CI 77499, Bismuth Oxychloride.

CRUELTY-FREE & VEGAN



Paleta Lime Crime Venus została wykonana z grubej tektury o satynowym wykończeniu.
Widnieje na niej dama z obrazu Sandro Botticcellego Narodziny Wenus. Oczywiście kolory zostały tutaj mocno podkręcone w porównaniu z oryginałem, wszak firma ta stworzyła swój własny, szalony i bardzo kolorowy styl, co lubi podkreślać nie tylko kolorami kosmetyków ale również ich opakowaniami. Tutaj biją na pierwszy rzut oka szalone barwy połączone ze złotem. A jak jest wewnątrz?



Po otwarciu ukazuje nam się sporej wielkości lustro oraz osiem 8 cieni: matowe, perłowe i satynowe.

Venus - odcień żurawiny, super napigmentowany, satynowy o delikatnie zimnym poblasku.
Shell - różowa perła opalizująca delikatnie na złoto, super napigmentowany kolor.
Aura - lekko poszarzała, perłowa biel, super napigmentowana.
Creation - odzień rdzy z brązem, kolor matowy, super napigmentowany.
Icon - zimny, czekoladowy brąz z delikatnym poblaskiem, kolor super napigmentowany, satynowy.
Rebirth - matowy odcień koralu, super napigmentowany.
Divine - poszarzały beż z kroplą różu, matowy, super napigmentowany.
Muse - matowy odcień niezbyt dojrzałej jeżyny, super napigmentowany.


Działanie




Paleta zawiera wysokiej jakości cienie, które są wszystkie znakomicie napigmentowane ale odcienie matowe potrafią być kapryśne i nie zawsze chcą współpracować z nami. Co mam na myśli?
O ile pozostałe cienie możecie nakładać jak chcecie - opuszką palca, pędzlami syntetycznymi i naturalnymi, tak w przypadku matów odkryłam, że lepiej je nakładać pędzlami z włosia naturalnego.
Maty w tej palecie są dosyć suche i potrzebują lepszej przyczepności, którą nie zawsze możemy uzyskać w przypadku pędzli syntetycznych (często bywają śliskie w dotyku). Nie jest to problem dla mnie ale wolałam o tym napisać. Warto również wspomnieć, że paleta jak na często używanie jest super czysta a to dlatego, że te cienie podczas aplikacji nie pylą, nie kruszą się i sama jestem zdziwiona tak dobrym stanem wizualnym. Pigmentacja i trwałość są zachwycające, tak samo jak i makijaż nimi wykonany. Czy paleta posiada jakieś minusy? Chyba jeden: kiepska dostępność
BARDZO POLECAM


Te cienie mogliście podziwiać w tym makijażu.



Paleta idealna na Boże Narodzenie?

21 komentarzy

  1. Paleta wygląda fantastycznie, kolory też świetne ale cena nie na mój portfel

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pododbaja mi sie te kolory <3 super,ze sie sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta paleta. Mnie Lime Crime bardzo kusi, ale mam bogate zapasy innych firm :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ślicznie pieści oko szata graficzna, umiejętności makijażowe masz super, chciałabym tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łohoho! To mnie połaskotałaś pod bródką teraz! Dziękuję 😘

      Usuń
  5. paleta jak zwykle cudowna ! Najbardziej do gustu przypadł mi odcień Venus, gdyż coraz częściej w jesiennej aurze sięgam po takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o tej paletce :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolory, niestety nie umiem na takich pracować a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory śliczne. Te maty mnie ziantrygowały, bo jak juz pisałam uwielbiam matowe wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. o matuchno jest cudowna !!!!! <3 już widze te makijaże ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na twoich oczach to połączenie kolorów wygląda obłędnie:) Nigdy nie spotkałam się z paletą o takim pięknym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi sie ze odcienie sa bardzo podobne do paletki ABH.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, cudo make up <3 zachwycona jestem Twoimi zdolnościami :) dodaj do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolorki, ciekawa paletka 👌
    https://zkieszonkowego.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fantastycznie, już samo opakowanie mnie zachwyca! Wszystko super poza ceną - za rzadko się maluję, jak na taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena faktycznie nie jest niska, ale za taką jakość zdecydowanie warto! 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny makijaż oczu! Paleta cudna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam wygląd paletki jest fenomenalny. Jej kolory są bardzo ładne, a efekt makijażu jest oszałamiający. Widać, że sa dobrze napigmentowane. Sama chciałabym mieć taki i idealny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam tę markę ale boję się zaryzykować i kupić bez testowania - nigdzie stacjonarnie w polsce ich nie dostanę. śledzę i śledzę na insta może w końcu się skuszę!

    OdpowiedzUsuń