[ZABAWA] LIEBSTER BLOG AWARD PO RAZ KOLEJNY!

Hejka! :) Dzisiaj kolejny luzacki post - z zabawą! Ileż to razy Pat był maglowany pytaniami haha! Dzisiaj przyszła pora na pytania od Małgosi z bloga G & A Marine Ladies - serdecznie dziękuję za nominację :) Jako, że Pat lubi być przesłuchiwany, nie mogłam nie odpowiedzieć na pytania a Wy będziecie mieć znowu okazję troszkę lepiej mnie poznać ;)
Zapraszam do czytania!




1. Gdybyś nie blogowała, to...
Robiłabym to, co robię czyli: zajmowanie się sztukami wizualnymi - malarstwem, rysunkiem, fotografią, grafiką projektową tylko dużo intensywniej, niż obecnie.

2. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Wierzę, chociaż wiem, iż jest to trudne ze względu na przyciąganie sexualne ale można to przeskoczyć i być w czystych relacjach :)

3. Gdyby wszystkie kosmetyki na ziemi miałyby zniknąć, co byś ocaliła (1 produkt)?
Ukochany cień Armaniego w słoiczku o nr 01 Blast of blue! Kocham wszystkie pigmenty Maestro ale ten jest moim nr 1 :)

4. Trzy słowa opisujące Ciebie...
Inteligentna, szalona, szczera.

5. Masz jakieś znaki szczególne?
Tak! Odstające uszy, którymi mogą wachlować :D

6. Coś co Ci poprawia humor?
Zawsze poprawia mi humor Monthy Pyton, Jaś Fasola i Jeff Dunham :D

7. Jesteś dobra w...
Sztuce. Kocham ją, cały czas się uczę, czytam i staram się nią żyć, więc myślę że różne jej aspekty są mi bliskie i mam sporo też do powiedzenia zarówno o plastyce jak i muzyce, teatrze czy literaturze.

8. Co byś chciała udoskonalić w sobie?
Chciałabym być mniej wybuchowa, bardziej cierpliwa ale czy jest to możliwe? Czy jest coś w stanie stępić mój temperament i czy wyszłoby to na dobre mojej sztuce? Śmiem wątpić, więc może dobrze, iż jestem jaka jestem - niedoskonała :)

9. Najlepsze co Cię w życiu spotkało, to?
Mój Mąż zdecydowanie! Podniósł mnie w najgorszym momencie mojego życia i wspierał w trudnych chwilach, kiedy upadałam. Wiele mu zawdzięczam i nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być...

10. Czego się najbardziej boisz?
Kiedyś bałam się ciemności bo wydawała mi się taka wszechogarniająca i napełniająca mnie strachem, dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że to minęło! A czego się boję? Na pewno latania i to się chyba nigdy nie zmieni :)

11. Książka, czy e-book? Dlaczego?
Lubię obie opcje aczkolwiek uwielbiam zapach książek - papieru i świeżego druku, lubię słuchać szelestu kartek, dotykać tłoczeń, jeżeli takowe są. Książka realna daje nam wiele przyjemnych doznań, nie tylko treściowych ale wzrokowych również. Nie oznacza to, że nie lubię czytać na iPadzie - uwielbiam! Na pewno jest to dużo wygodniejsza forma, mam wiele książek w jednym miejscu ale zauważyłam, że moje oczy się szybciej męczą, niż podczas czytania w wersji papierowej.


To tyle :)
Dzięki jeszcze raz za nominację! Jak ktoś ma ochotę się pobawić to zapraszam do odpowiedzenia na pytania, które zadała mi Gosia :D Ja już tyle razy się bawiłam i nominowałam, że nie będę siłą wyciągać do tablicy ;)

3 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Odpowiem ogólnie (przejrzałam również ofertę sklepu): Jeżeli design jest dobry a osoba nosząca taki ciuch ma szacunek, np. do Orła Białego czy innego znaku, nosi z godnością a nie w sposób prześmiewczy to nie mam nic przeciwko temu.

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi :)
    I się nie zaskoczyłam, bo wiedziałam, że tak odpowiesz :D
    Jedynie co do książek nie byłam pewna :D

    OdpowiedzUsuń