Ostatnio dodane
recent

[LIFESTYLE] GADŻETY DO DOMU ZE STRONY WISH.COM

Hejka :) Jesteście gadżeciarzami jak ja? :D Osobiście kocham wszelkiego rodzaju przedmioty, które mają ciekawy design, swoim wyglądem zachwycają czy bawią, nawet jeżeli nie są mi potrzebne dożycia a zwyczajnie cieszą moje oko. Czasem sięgam po takie przedmioty, żeby umilić sobie życie, poprawić nastrój lub nadać mieszkaniu innego wyrazu :) W tym poście skupię się na gadżetach do domu ale od razu powiem Wam, że niedługo pojawią się kolejne posty z rzeczami z Wish.com, dlatego że mają tam bardzo tanio a wybór wszystkiego tam jest OGROMNY.
Ciekawi, co Patowi wpadło w oko?:D
Oglądajcie dalej!


Widziałyście takie śmieszne gadżety świąteczne? :D Spodenki Mikołaja i Elfa na cukierki, które z powodzeniem możemy wykorzystać do innych celów, np. umieścić w niej świecę Yankee Candle ;)

Na uwagę zasługują również pokrowce na krzesła, bardzo proste w swojej formie ale nadające fajnego klimatu podczas świątecznych posiłków :)

Najbardziej zaskakujące dla mnie jest ubranko na wc! Ktoś miał wizję, nie powiem :D Przyznam, że zabawnie to wygląda ale czy chcę to zakupić? Niekoniecznie :D


Teraz typowe umilacze do domu ;)


Moją uwagę przykuły produkty związane ze światłem, tj. projektory kosmosu, wody oraz lampki, podłączane do kontaktu - grzybki, kwiatki a także słodkie gwiazdeczki, które na sam widok wywołują banana na mojej twarzy :D 



Znowu światełka! Tym razem przyczepiane do ściany motylki, które skradły moje serce, kultowe cotton balls (w cenach od 20 do ok 40zł), motylki 3D naklejki, przepiękne światełka róże i urocze, pluszowe owce, które z powodzeniem mogą posłużyć za poduszki :D


Na Wish.com znajdziecie naprawdę wiele fajnych rzeczy ale warto dokładnie określić frazę (w jęz. ang. oczywiście) i ze spokojem przejrzeć wiele ofert tego samego przedmiotu, gdyż ceny tam potrafią się diametralnie od siebie różnić! Ceny wysyłki do Polski to ok. 4 - 8zł. Przyznaję się Wam, że jeszcze nie kupowałam ale mam w planach poczynić jakieś zakupy tam w tym miesiącu, więc z następnym postem powiem Wam więcej :)


To tyle Kochani w tym poście!
W następnym będą ciekawostki bardziej przydatne do życia ;)
Pat Sprada

Pat Sprada

11 komentarzy:

  1. Wszystkie światełka bardzo mi się podobają. Jestem fanką tego typu gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pokrowce na krzesła co roku, odkąd pamiętam ma moja teściowa na święta. Fajnie to wygląda i daje klimatu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne gadżety, ale jak zapewne wiesz, nie lubię takich postów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki, gwiazdki, które świeca <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy, sama już po woli zabieram się za zakupy świątecznych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, kapitalne pokrowce na krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uzależniona od Wish i Home.. Kupuję tam nałogowo jakieś gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te gadżety, ale strasznie droga wysyłka wychodzi, kiedy chce się zamówić kilka rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że są takie sklepy gdzie można cuda po prostu kupić, praktycznie co się chce czy co jest potrzebne. Świetne są te gadżety. Ja też przeglądam sklepy internetowe. Na https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza upatrzyłam sobie nawilżacz powietrza. Muszę zamówić i już, zakup zrobiony będzie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.