[RECENZJA] IDALIQ ZMYWACZ DO PAZNOKCI Z OLEJKIEM RYCYNOWYM, BEZACETONOWY

Hejka :) Dzisiaj zapraszam Was na szybki wpis, w którym pokażę Wam niezwykle przyjemny i delikatny zmywacz do paznokci, który z miejsca stał się moim ulubieńcem zaraz po kultowej Isanie.
Za co polubiłam ten produkt i dlaczego uważam go za wartego przetestowania?
Przekonajcie się sami, czytając dalej :)


Pojemność 50ml
Cena 4,90zł


Skład:


Sam zmywacz ma przyjemny, dla mnie trudny do zidentyfikowania ale zapach ten nie zostaje na naszej skórze, odparowuje co mnie niezwykle cieszy. Sam preparat działa bez zarzutu, szybko zmywa, pozostawia miłą w dotyku płytkę paznokcia.
Nie zauważyłam przesuszenia ani łuszczących się paznokci i tym samym mogę stwierdzić, że kosmetyk ten jest bardzo dobry i z przyjemnością po niego sięgałam :)
Dużym plusem dla osób malujących rzadko paznokcie jest jego mała pojemność, więc bez obaw zużyjecie go w terminie. Przyznaję, że nie mam się do czego przyczepić, gdyż za małe pieniądze otrzymujemy dobry produkt, który robi, co ma robić i do tego nie szkodzi nam w żaden sposób.
Dodam na koniec, że używałam go na paznokciach naturalnych, więc trudno mi powiedzieć jak zachowuje się na tipsach, żelach, akrylach. Ach! Jeszcze jedno - spodziewajcie się niedługo dużych postów z lakierami i cieniami tej firmy ;)



Pragnę Wam również przypomnieć o czymś! Od jakiegoś czasu jestem Ambasaorką Marizy, więc jeżeli macie ochotę skusić się na ten kosmetyk to wystarczy: założyć konto jako klient bezpośredni i cieszyć się stałym rabatem 30% na wszystko albo zostać ich konsultantką tak, jak ja a wszystko, co potrzebujecie do założenia konta znajdziecie w tym linku KLIK - ZAŁOŻENIE KONTA






Lubicie bezacetonowe lakiery?


3 komentarze

  1. Ja nie przywiązuję uwagi do zmywacza jaki stosuję - nie wysuszają moich paznokci, więc korzystam z takiego, jaki mam akurat pod ręką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zmywacz jest bardzo przyjemny, nie lubię jak potwornie śmierdzi. A ten dodatkowo pielęgnuje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to konkurencja, bo jestem w FM Group ;D

    OdpowiedzUsuń