[RECENZJA] MSQ GOAT HAIR RED HANDLED POWDER MAKEUP BRUSH (BORN PRETTY STORE)

Hejka :) Dzisiaj pragnę Wam pokazać bardzo przyjemny i milutki w dotyku pędzelek do nakładania różu z chińskiego sklepu Born Pretty Store
Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził?
Czytajcie dalej!


Włosie z kozy.
Cena 3,76$
Dostępny TUTAJ



Pędzelek posiada krótki, drewniany trzonek polakierowany czerwoną farbą. Nie wiem z jakiego drewna jest wykonany ale podejrzewam, że z balsy bo jest niezwykle lekki. Pomimo krótkiego trzonka, dobrze się go trzyma i przyjemnie się z nim pracuje.

Włosie osadzone w skuwce jest naturalne, pochodzi z kozy - jest dobrze wyprawione, lekko szorstkie ale dosyć miłe w dotyku. Kształt przypomina jajko, jednak włosie nie jest perfekcyjnie ułożone, gdyż nie trzyma kształtu i lubi się rozczapierzać na boki pomimo nałożenia osłonki po praniu.

Bardzo dobrze się nim nakłada róż, dobrze się rozciera i praca z nim jest przyjemna. Dla niektórych minusem może być krótki trzonek, który w porównaniu z pędzlem Hakuro H14 wydaje się mały ale dla mnie będzie super na wyjazd, gdyż bez problemu zmieści się w średniej wielkości kosmetyczce.



Jak widzicie wydaje się malutki ale mnie to nie zraża i lubię po niego sięgać :)
Myślę, że to całkiem sympatyczny pędzel, którego mogę z czystym sercem polecić, gdyż często po niego sięgam i na pewno pojedzie ze mną na wakacje :)

Pamiętajcie - z tym rabatem możecie go kupić taniej ;) KLIK TUTAJ




Co myślicie o tym pędzelku?
Macie jakieś ze sklepu BPS?

2 komentarze

  1. Całkiem fajny ten pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od nich trzy pędzelki. jeden do różu i dwa do nakładania podkładu , z tego ostatniego który zamówiłam jestem bardzo zadowolona :) Dwa poprzednie też były ok :)

    OdpowiedzUsuń