[RECENZJA] EVELINE SATIN BLUSH 06 PEACH BEIGE

Hejka :) Dzisiaj pragnę Wam pokazać bardzo dobry produkt, który u nie sprawdził się w roli różu ale rewelacyjnie wygląda nałożony jako bronzer :)
Jesteście ciekawe, co mam o nim do powiedzenia?
Czytajcie dalej ;)


Pojemność ?
Cena ok 18zł


Info ze strony sklep.eveline.eu:



Skład:


Róż znajduje się w czarnym, plastikowym i dosyć solidnym opakowaniu z przezroczystym szkiełkiem, przez które widać dany kolor. Osoby z dłuższymi paznokciami mogą mieć problem z otwieraniem, gdyż nie jest ono takie proste.



Kolor 06 peach beige to bardzo ciemny kolor, który z powodzeniem możemy używać jako bronzera!
Osoby o ciemniejszej karnacji, opalone mogą go śmiało użyć jako różu, gdyż jego kolor jest piękny :)
Kosmetyk jest w odcieniu brązu z kroplą brzoskwini i złotym shimmerem, który na skórze daje delikatny błysk, który widać jedynie z bliska.



Róż w dotyku jest suchy ale nie pyli jakoś mocno i za to wielki plus! Pigmentację, kiedy smyramy palcem po kółku ma dobrą ale przez to, że jest suchy wymaga budowania na twarzy, więc krzywdy nim nie jesteśmy w stanie sobie zrobić. Jestem ciekawa też innego koloru, gdyż mam jeszcze jeden odcień z tej serii i niedługo również pojawi się na blogu :)



Kosmetyk trwa na mojej skórze cały dzień, wygląda niezwykle naturalnie, subtelnie i ten kolor jest idealnie dopasowany do mojej karnacji :) Róż pachnie pudrowo, bardzo delikatnie.
W tej cenie dostajemy naprawdę dobry kosmetyk, który świetnie się sprawdzi w konturowaniu twarzy. Osoby o ciemniejszej karnacji z powodzeniem mogą go używać jako różu.


A tak prezentuje się jako bronzer w makijażu.

Więcej fotek TUTAJ


Co myślicie o tym kosmetyku?
Kupiłybyście go?



14 komentarzy

  1. wyglada super ja osobiscie wole bronzery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor :) u mnie też sprawdziłby się jako bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie wyglada, ja bym go wlasnie jako brozner uzywala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny uniwersalny produkt dla kobiet o ciepłym typie urody :-) na Tobie bardzo ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt i kolor, u mnie sprawdza się rewelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo subtelny :) warto będzie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad nim w drogerii, ale nie znalazłam odcienia, który by mi w stu procentach odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ethylexyl palmmitate w składzie mnie odstrasza. Kolor ładny. Tobie to niemalże wszystko pasuje. Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem zadowolona ale innym odcieniem.Posiadam 04 Bronzed rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt. Lubię ten kosmetyk :) Mam w odcieniu różowym, jakoś bardziej mi odpowiada, ale ten też jest super

    OdpowiedzUsuń