[BLOG] SZKOLENIE Z MARKĄ DECODERM

Hejka! :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją postów, tym razem pragnę zacząć od relacji ze szkolenia marki Decoderm, który prowadziła przesympatyczna makijażystka Agata Szpakowska.
Pozdrawiam Ciebie w tym miejscu cieplutko :) Szkolenie odbyło się 30.11 o godz. 15.00 i trwało prawie do 19.00 w Pierogarni na ul. Milionowej 55 w Łodzi.
Sporo dowiedziałam się o kosmetykach tej marki, które zupełnie były mi obce, posłuchałam o makijażowych i pielęgnacyjnych trickach oraz mogłam na żywo obejrzeć makijaż na modelce, którą była jedna z uczestniczek.




Marka Decoderm pochodzi z Włoch, oferuje nam profesjonalne produkty makijażowe.
Kosmetyki z serii Makeup I care łączą w sobie nie tylko kolor ale także pielęgnację.
Produkty Decodermu nie zawierają parabenów, zapachu, oleju mineralnego ani herbaty.
Ich motto to: ,, Piękno, kolor i ochrona" i trudno się z tym nie zgodzić!

A teraz przejdźmy już do fotorelacji! :D



To sem ja :D W oczekiwaniu z Mężem na spotkanie ;) Wtedy to on był moim fotografem :D


Marka Decoderm i Pierogarnia zadbały o nas na 100%, jedzenie było wyśmienite a szef kuchni mega wesoły i gadatliwy :D




A tak wyglądało samo spotkanie ;)


Sporo dziewczyn, wszystkie rozgadane i ciekawe kosmetyków! :D



Agata bardzo chętnie odpowiadała na nasze pytania i podchodziła również indywidualnie, pełna profeska! 




Nie mogło się obyć spotkanie bez prezentacji makijażowej na modelce. Tutaj zgłosiła się jedna z nas a Agata krok po kroku opowiadała o pielęgnacji, demakijażu i kolorówce marki.



  


Kufer makijażysty - aż chce się tam łapką sięgnąć :D




I zbliżenie na makijaż wykonywany przez Agatę.



Jak widzicie kobiet było sporo i jak dobrze się przyjrzycie to zobaczycie Patową pyzę :D


A teraz przyjrzyjmy się bliżej kosmetykom :D :D



Kolorówka prezentuje się bardzo porządnie! Opakowania są super wykonane, nic nie trzeszczy i nie wygląda ,,tanio" a ogromnym plusem jest fakt, że są matowe!



Tutaj możecie zobaczyć pigmentację wybranego koloru. Jest moc!


Na spotkaniu można było również pomacać pędzle marki, zapakowana w piękne etui! Pędzle w większości miłe w dotyku, chociaż były tam 3 większe, które dla mnie były ciut za szorstkie, może dlatego że wykonane z włosia naturalnego.



Kosmetyki Decodermu zrobiły na mnie pozytywne wrażenie, cenowo porównywalne są do marki Loreal czy Gosh, pomimo że jest to marka profesjonalna! Jakościowo wypadają bardzo dobrze i choć gama kolorystyczna cieni i pomadek mnie osobiście nie powala (klasyczne odcienie) to każdy produkt zrobił na mnie dobre wrażenie. Kolorówka jest mocno napigmentowana, nie ma duszących zapachów, łatwo się rozcierają na skórze.



Taki katalog dostała również każda z nas :)



A teraz moje fanty :D


Diva DD Cream - próbka
Diva DD Cream Eyes - pełnowymiarowy produkt
Alfaparf Milano, Semi Di Lino Moisture Nutritive Shampoo - próbka
Bon rabatowy w salonie kosmetycznym
Candy Light Gloss - produkt pełnowymiarowy


Recenzji tych dwóch pełnowymiarowych kosmetyków spodziewajcie się w tym tygodniu :)


W spotkaniu blogerskim wzięły udział:


i ja SpradaMakeup ;)








8 komentarzy

  1. żałuję że nie udało mi się dojechać. myślę że następnym razem się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę sama poszłabym na takie spotkanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było cię poznać :)
    Spotkanie jak najbardziej udane. Mam nadzieję że do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie Wiolu również i mam nadzieję, że spotkamy się na kawie :)

      Usuń
  4. Było super i nareszcie mogłam Cie poznać na żywo!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta sława :D Super było, że mogłam Ciebie zobaczyć i uściskać. Liczę na kawę na mieście!! :) :*

      Usuń