Wibo WOW sand effect nr 1

W tym poście chcę Wam pokazać kolejne cudeńko od marki Wibo. Tym razem będzie to matowy piasek w odcieniu nr 1 :) Lakier pięknie kryje, wystarczy 1a warstwa, jednak kolor nie jest wtedy tak ciemny i intensywny. Produkt bardzo szybko schnie ale to, co jest dla mnie najważniejsze to jego trwałość oraz wygląd na pazurkach :D Kiedy dodamy do tego cenę i fakt, że jest to kosmetyk szeroko dostępny od razu robi się nam banan na buzi :D :D
Uwielbiam tę serię lakierów Wibo i apeluję do firmy - WIĘCEJ PIASKÓW!!! :D
A jak Wam się podoba ten kolor?







5 komentarzy

  1. Fajny! Muszę w końcu dorwać się nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę je 2 kolory dokupić, żeby mieć komplet - nude i różowy z obu kolekcji :) Fenomenalne są te lakiery! Mam nadzieję, że Wibo rozszerzy gamę kolorystyczną tych piasków i zrobi całą masę zamienników lakierów piaskowych takich marek jak OPI. To byłby czad :D

      Usuń
  2. Całkiem ładny :) a ja zastanawiam się jaki lakier kupić, Wibo ostatnio wypuściło mnóstwo fajnych lakierów, z czego 4 mi się podobają :p poza tym ubzdurałam sobie klasyczny ciemny brąz i winną czerwień ;) I nie potrafię się zdecydować, chyba znowu będzie spontaniczny zakup :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski od Wibo polecam bardzo! Szybko schną, wyglądają ,,drogo" i pięknie kryją... Nie mam im nic absolutnie do zarzucenia. Niedługo pojawi się kolejny post lakierowy, z kolorami kupionymi wczoraj. Może coś Ci wpadnie w oko? ;)

      Usuń