Mani na dziś - Wibo WOW glamour sand nr 4

Nowy lakier, nowe mani :D Od dłuższego czasu jestem zakochana w piaskach... Ciągle mi ich mało i ciągle do nich wracam! Te z Wibo absolutnie podbił moje serce <3 Mają świetną jakość, super krycie i expresowe tempo wysychania a i cena jest śmiesznie niska, więc czego chcieć więcej?

Odzień, który Wam pokaże wszyscy już doskonale znają ale do tej pory nie pokazywałam go u siebie...
Baza lakieru to ciepła czerń, w której zatopiono miliony wielokolorowego brokatu - morskiego, różowego, złotego, fioletowego...
Osobiście jestem w tym kolorze zakochana!









Bonusik;)


Lubicie piaski? Macie te z Wibo? Lubicie w ogóle czerń na paznokciach?

15 komentarzy

  1. nie przepadam za czernią na paznokciach, ale akurat ta piaskowa mi się podoba :)
    Kochana, czy Ty codziennie malujesz pazurki inaczej?? :D Jeśli tak to podziwiam, mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie maluję codziennie, nie mam na to czasu :p 2 razy w tyg, czasem 3 jak tworzę, bo wtedy mi zawsze lakier odłazi...

      Usuń
  2. jestem na tak! wygląda super! choć moim czarnym piaskowym faworytem pozostaje Emotions OPI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, uwielbiam piaski i lubię czerń :) Ja mam z tej serii nr 1 i nr 3, ale jutro jeszcze dokupię pewnie jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piaski z Wibo prezentują się świetnie :) Może uda mi się jutro złowić jakiś w Rossie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro idę polować ale wieczorem :D 3mam kciuki za łowy!

      Usuń
  5. Przepiękny piasek, Wibo stworzyło śliczną kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udana kolekcja! W ogóle Wibo w moim odczuciu zawsze było dziadowskie a tu proszę - bardzo się poprawili!

      Usuń
  6. Uwielbiam piaski! poluje na te wibo ale u mnie w drogerii ich nie ma nie wiem czemu ;/ Kocham czerń na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!! Zwłaszcza zimą :> Piaski od Wibo są fenomenalne :)))

      Usuń