[ZAPACHY] ARMANI PRIVE OUD ROYAL - ORIENT W BUTELCE

 Hejka!🤩 Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza i tak już niestety będzie w najbliższym czasie jak to w okresie jesiennym i w związku z tym chciałam Wam przedstawić zapach, który od dawna skradł moje serce, ale od niedawna jestem jego szczęśliwą posiadaczką. Oczywiście będzie to propozycja intensywna i ciężka, ale zdecydowanie mocniejsza, niż inspirowane Indiami Bleu Lazuli. Tutaj dostajemy pełen orient z całą jego intensywnością!


Pojemność 100ml

Cena 1429zł

Kupisz TU


Oud Royal to podróż na Bliski Wschód gdzie znajdziemy szlachetne drzewo oud z Laosu, które zostało dopełnione dumnym kadzidłem, drzewem sandałowym, szafranem, bursztynem oraz różą. Zapach ten choć intensywny i przykuwający uwagę, ma w sobie również coś mistycznego, delikatnego i kremowego. Z jednej strony są to perfumy surowe, kadzidlane, zwierzęce w odbiorze ale z drugiej dają subtelne ciepło, otulają w chłodne dni dzięki odrobinie słodyczy róży i bursztynu. A projekcja? Genialna! Na mojej skórze, gdzie praktycznie wszystkie perfumy szybko zanikają, te trwają cały dzień a i jeszcze następnego dnia czuję je delikatnie na sobie. 

GORĄCO POLECAM

2 komentarze

  1. Aż muszę powąchać to cudo! Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, bo byłam w Warszawie w salonie marki Armani <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze będę w perfumerii przypomnę sobie ten zapach, kojarzę tą serię:)

    OdpowiedzUsuń