[KSIĄŻKI] CAITLIN DOUGHTY, KIEDY UMRĘ ZJESZ MNIE KOCIE?🙀

Hejka! 🤩 Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej tematyki czyli związanej z przemijaniem! Tym razem sięgnęłam po książkę youtuberki, która na swoim kanale mówi o o pracy w domu pogrzebowym oraz najróżniejszych zagadnieniach związanych z tematem śmierci. Jaka jest jej książka?


Kiedy umrę zjesz mnie kocie? to reportaż zawierający zbiór różnego rodzaju pytań o śmierć, często zadanych przez dzieci a niektóre są wręcz abstrakcyjne! Całość napisana została lekko i choć temat jest ponury to znajdziemy tu sporą dawkę humoru, który wylewa się w każdym mini rozdziale. 

Dla kogo jest ta pozycja? 

W moich oczach dla każdego! Jeżeli chcesz się zrelaksować, odrobinę pośmiać to nie zawiedziesz się, a jeżeli jesteś rodzicem to i Twoja pociecha będzie zainteresowana tą lekturą. Reportaż ten jest niezłym kompendium, okraszonym humorem, osobistymi przemyśleniami autorki i może być dobrym rozwiązaniem w przypadku, gdy Twoje dziecko pyta o śmierć a Ciebie ten temat krępuje bądź przeraża.

BARDZO POLECAM


1 komentarz

  1. Chwytliwy tytuł bardzo zachęca :D Mam ochotę od razu wziąć się za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń