[RECENZJA] HIMALAYA HERBALS, WALNUT SCRUB ❤️LOVE❤️

Hejka!🤩 Wiele lat temu miałam swój pierwszy peeling do twarzy, który był tak dobry że wielokrotnie wracałam do niego myślami: chciałam aby wrócił albo żeby znaleźć jego zamiennik. Udało się! Dzisiaj przedstawiam prawdziwe cudeńko, które znakomicie usuwa suche skórki oraz niszczy wągry a przy tym kosztuje grosze!


Pojemność 75ml
Cena ok 12 - 15zł
Kupisz TU , TU

Informacje ogólne

Skład:

Aqua, Stearic Acid, Juglans Regia Shell Powder,  Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Triticum Vulgare Germ Oil, Pyrus Malus Fruit  Extract, Phenoxyethanol, Carbomer, Aroma,  Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone & Methylisothiazolinone, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA.

Peeling zapakowano w miękką tubkę z zamknięciem na klik, które w moim egzemplarzu nie chce się domykać na klik.


Działanie


Konsystencja peelingu jest kremowa, pachnie przyjemnie, owocowo a w białej masie zatopiono mnóstwo drobinek z łupiny orzecha włoskiego. Kosmetyk jest pozbawiony parabenów, SLS/SLES oraz ftalanów a w jego składzie oprócz ww drobinek z orzecha znajdziemy także ekstrakt z jabłek oraz olej z kiełków pszenicy. Jego wydajność jest bardzo dobra, gdyż wystarczy pół łyżeczki aby zrobić masaż całej buzi. Ja stosuję go tam, gdzie mam wągry tj. na nosie i brodzie.

Peeling Himalaya Herbals to prawdziwa petarda! I niech Ciebie nie zwiedzie kremowa, śliska masa: ten produkt bardzo dobrze oczyszcza, tylko trzeba go stosować systematycznie. Jeżeli borykasz się z suchymi skórkami czy wągrami (zarówno otwartymi jak i zamkniętymi) to ten kosmetyk bez problemu poradzi sobie z tymi gagatkami. Ponadto, nie wysusza, nie uczula a buzia po jego użyciu jest miła w dotyku. Czy mam jakieś uwagi? Tak, do dostępności. Nie jest łatwo kupić ten peeling stacjonarnie, natomiast w necie jak najbardziej. Po wielu latach trafiłam wreszcie na peeling dla mnie stworzony, który robi co ma robić a przy tym nie kosztuje miliona monet.
GORĄCO POLECAM

Znasz produkty Himalaya Herbals?


3 komentarze

  1. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej sięgam po peelingi enzymatyczne do twarzy. Jednak są takie jej partie, gdzie przydałby się także peeling mechaniczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie konkretne peelingi, które porządnie oczyszczają :)

    OdpowiedzUsuń