[RECENZJA] ARDELL, MAGNETIC LINER & LASH, ACCENT 002 ❤️MEGA HIT❤️

 Hejka!🤩 Na rynku istnieje wiele opcji jeżeli chodzi o sztuczne rzęsy. Znajdziemy te wykonane z ludzkich włosów, futra norek czy wreszcie z tworzywa. Dzisiaj skupimy swoją uwagę na tych ostatnich, ale nie przyklejanych na klej a na specjalny eyeliner, który działa jak magnes. Czy ma to sens?


Cena 76zł za komplet
Kupisz TU


Informacje ogólne


Skład + instrukcje:



Rzęsy wraz z eyelinerem zapakowano w sztywne pudełko z okienkiem, dodatkowo dołączono również mały i całkiem dobrze działający pędzelek. Eyeliner zamknięto w małym, plastikowym słoiczku.
W tym miejscu dodam ważne info: jeżeli rzęsy lub eyeliner nam się zużyją, możemy osobno zakupić obie rzeczy. Nie trzeba za każdym razem kupować całego kompletu.


Działanie


Zacznę od rzęs. 
Model, który wybrałam, tj. 002 Accent to tzw. połówki i choć liczyłam, że będą bardziej delikatne to finalnie okazały się całkiem dramatyczne przez długość, jaką posiadają. Nie jest to minus, natomiast w kolekcji posiadam bardziej subtelne opcje. Nie porównam niestety tych magnetycznych do klasycznej wersji na klej, gdyż takowych nie posiadam.

Rzęsy wykonano bardzo solidnie a każda z połówek posiada trzy mini magnesy. Jeżeli chodzi o zakładanie to nie zauważyłam większych problemów, trzeba tylko wiedzieć jak nałożyć eyeliner i właściwie to jest tutaj najważniejsze. Ważna kwestia: ich ciężar. Tak, są bardziej wyczuwalne, niż zwykłe rzęsy ale można się przyzwyczaić! 



Eyeliner to kosmetyk w odcieniu smolistej czerni. Jego konsystencja jest zbita, dosyć sucha i samodzielne nałożenie go pędzelkiem jest bardzo trudne! Aby przyczepić do niego rzęsy trzeba nałożyć dwie warstwy w postaci grubej kreski a dopiero potem nałożyć rzęsy. A jak rozwiązać problem nakładania?


na foto bez Duraline, widać jak suchy jest


Z pomocą przyszedł Duraline! Wystarczy mikro kropka tego płynu, zanurzyć w nim pędzelek a potem zacząć pracę z eyelinerem, wszystko śmiga jak ta lala. Jeżeli nie posiadasz kosmetyku Inglota, spróbuj z czymś tłustym, np. olejkiem, kremem lub wazeliną. Chodzi tylko o to aby eyeliner miał poślizg, którego sam w sobie nie posiada.

Jeżeli chodzi o trwałość to jest on MEGA trwały i nie ma opcji, że sobie rozmażemy go dłonią czy że spłynie w deszczu, nic z tego! Jest tak mocarny, że trzeba go rozpuszczać olejem lub dwufazówką, ale w tym przypadku to ogromny plus. Dodam w tym miejscu jeszcze fakt, że rzęsy do niego bardzo dobrze przylegają, nic się nie odczepia w ciągu dnia i nie ma obaw, że wiatr zawieje a rzęsy nam spadną. 



Jeżeli chodzi o pędzelek to przyznam, że jest ok. Wychodzi z niego trochę włosków, ale dobrze maluje grubsze kreski, więc zostawiłam go tylko do tego eyelinera.


No dobrze, teraz pora pokazać jak wyglądają te rzęsy w makijażu!


Więcej fotek - KLIK  KLIK


Czy finalnie jestem z nich zadowolona?

BARDZO. W momencie rozwiązania problemu z eyelinerem i przyzwyczajenia się, że rzęsy magnetyczne są trochę cięższe od klasycznej wersji, odkryłam że lubię w ogóle je nosić a do tego mają ogromny plus pt. łatwe zakładanie oraz że mogę je zdjąć w ciągu dnia bez uszczerbku w makijażu! Ta opcja jest przeze mnie chętnie wybierana gdy mam podrażnione oczy, gdy łzawią lub w dni kiedy robię makijaż na bloga a potem chcę go szybko zmyć lub gdy wychodzę na miasto i już nie chcę ich mieć na powiekach. Szybko, sprawnie i bez obaw, że będzie jakieś kuku.
GORĄCO POLECAM

A co Ty sądzisz o tej opcji?

7 komentarzy

  1. Kusi mnie aby przetestowac te magnetyczne rzesy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rozwiązanie. Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Właśnie dziś się zastanawiałam nad tym by znów spróbować przygody ze sztucznymi rzęsami, bo ostatnio dość szybko się poddałam :D
    No i jak zwykle piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna opcja w leniwe dni lub przy podrażnionych oczach. Byłam sceptycznie nastawiona na początku, ale okazało się że to rozwiązanie ma sens :) Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Ale tym kolorowym makijażem rozweseliłaś mnie tutaj w tak ponury dzień :)
    Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Twój humor jest lepszy :)

      Usuń