[KSIĄŻKI] GUILLAUME BAILLY, NEKROSYTUACJE. PEREŁKI Z ŻYCIA GRABARZA💀

Hejka! 🤩 W tym tygodniu będzie znowu mrocznie a otwieram go historiami z życia grabarza.
Brzmi strasznie, prawda? Pozycja ta jest bestsellerem we Francji a mnie skusiła tematyka i pewna doza tajemnicy, która okala ten zawód. Czy urzekły mnie historie zawarte w tej książce?


Nekrosytuacje choć brzmią złowieszczo, nie zawsze takie są!
To książka tak naprawdę o życiu nie tylko po życiu. Autor porusza temat śmierci, czasem dziwnych jej przypadków ale dotyczy również sytuacji wokół niej, kończąc wreszcie na pracy grabarza czy domu pogrzebowego. Momentami jest naprawdę smutno, przygnębiająco ale są też i takie opowieści gdzie można pękać ze śmiechu (ja przy dwóch mocno się spłakałam). Dodatkowym smaczkiem jest fakt, iż autor umieścił sporo ciekawostek dotyczących zawodu, o których wcześniej nie słyszałam.

Czego możesz się spodziewać sięgając po tę lekturę?
Na pewno dobrej zabawy! Temat choć trudny jest tak przyjemnie potraktowany, historie świetnie się przeplatają, zmieniając nasze nastawienie z przygnębionego aby za moment wyć ze śmiechu.
Posiadacze czarnego humoru, jak ja również będą ukontentowani bowiem okazuje się, że śmierć czasem też lubi płatać figle. 
BARDZO POLECAM

2 komentarze

  1. Kochana bardzo mnie zaciekawilas ta ksiazka, co prawda nie zastanawialam sie nad zawodem grabarza, ale teraz dalas mi do myslenia hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pozytywnie zaskoczyła ta książka a wpadła mi w oko u innej blogerki i ta zachęciła mnie aby sięgnąć po tę lekturę. Warto bo to ciekawa pozycja :)

      Usuń