[RECENZJA] THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG 馃檮A MOG艁O BY膯 TAK PI臉KNIE!馃檮

Hejka! 馃ぉ Marki The Ordinary nie trzeba absolutnie nikomu przedstawia膰! Jaki艣 czas temu szturmem zdoby艂a serca wielbicieli piel臋gnacji, przede wszystkim ciekawymi produktami oraz nisk膮 cen膮. Ja skusi艂am si臋 na 3 preparaty a w tym wpisie napisz臋 o jednym z nich, w kt贸rym pok艂ada艂am ogromne nadzieje i... troszk臋 si臋 rozczarowa艂am! Co posz艂o nie tak?


Pojemno艣膰 30ml
Cena 29z艂
Kupisz TU


Informacje og贸lne



Sk艂ad:

Kosmetyk zapakowano w sztywny kartonik.
Docelowo, preparat umieszczono w ciemnej, szklanej butelce z pipet膮.
Niestety, mnie trafi艂 si臋 felerny egzemplarz, kt贸ry nie do艣膰, 偶e krzywo si臋 zakr臋ca to jeszcze gdy zrobi臋 to zbyt mocno samo si臋 otwiera podskakuj膮c do g贸ry! Foto z felerem b臋dzie na samym ko艅cu.


Dzia艂anie





Serum jest lekkim preparatem na bazie wody, kt贸re zawiera kofein臋, EGCG, kwas hialuronowy, kwas mlekowy oraz zielon膮 herbat臋. To, co najbardziej do mnie przem贸wi艂o to w艂a艣nie kofeina i zielona herbata. Dlaczego? Szuka艂am kosmetyku, kt贸ry b臋dzie w stanie poprawi膰 wygl膮d moich ciemnych podk贸wek i zwyczajnie stan膮 si臋 ja艣niejsze. Rzeczywi艣cie, przy codziennym stosowaniu widzia艂am r贸偶nic臋. Ba! Ona by艂a widoczna go艂ym okiem ju偶 po na艂o偶eniu i wykonaniu masa偶u. 
Pod tym wzgl臋dem 贸w produkt zrobi艂 na mnie piorunuj膮ce wra偶enie, jednak jest pewna rzecz, kt贸ra mnie irytuje.

Po pierwsze, serum zawiera w sobie mikroplastik! Dodatkowo, lepi si臋 pod palcami a w momencie wysychania, tworzy si臋 pow艂oczka kt贸rej nie wida膰 go艂ym okiem a kt贸ra wp艂ywa na korektor.
Po drugie - nie nadaje si臋 pod makija偶 i obstawiam, 偶e kuku robi w艂a艣nie mikroplastik.
Pr贸bowa艂am stosowa膰 to serum z korektorami na bazie wody, oleju, z kremem pod a nawet olejem - za ka偶dym razem ten sam beznadziejny efekt, tj. zwa偶onego korektora!
Kosmetyk nadaje si臋 zdecydowanie do stosowania solo i koniecznie bez kolor贸wki.
Dodam w tym miejscu, 偶e foto powy偶ej wrzuci艂am celowo takie aby艣 zobaczy艂a jak ten produkt wygl膮da gdy wysycha. Na sk贸rze nie wida膰 tego go艂ym okiem ale na butelce wytworzy艂a si臋 plastelinowa ma藕.



呕eby by艂o zabawniej, m贸j egzemplarz okaza艂 si臋 by膰 felernym i krzywo si臋 zakr臋ca!
Kiedy pr贸buj臋 dokr臋ci膰 go na si艂臋, sam odskakuje do g贸ry.
Wielka szkoda, produkt m贸g艂 by膰 genialny gdyby nie 贸w mikroplastik, kt贸ry paskudzi makija偶 oraz felerne opakowanie. Jedyny plus jaki tutaj widz臋 to fakt, i偶 rzeczywi艣cie dzia艂a a co za tym idzie, jest dla mnie 艣wiate艂ko w tunelu, 偶e kofeina i zielona herbata mog膮 mi pom贸c.
Oznacza to, 偶e szukam dalej a je偶eli mo偶esz mi poleci膰 co艣 pod oczy z kofein膮 lub zielon膮 herbat膮 to ja poprosz臋 o cynk w komentarzu!


Lubisz produkty The Ordinary?

13 komentarzy

  1. Sprawd藕 kremy pod oczy z Clochee, one maj膮 kofein臋 i ekstrakt z Strelicji bia艂ej, kt贸ra te偶 ma w艂a艣ciwo艣ci rozja艣niaj膮ce :)
    A co do samego serum - u mnie si臋 nie sprawdzi艂o bo po prostu nie robi艂o nic...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam na oku kila produkt贸w z Clochee ale nie wiem czy ten krem bra艂am pod uwag臋 hmmm... Na pewno sprawdz臋 i dzi臋kuj臋 Ci za polecenie Kochana! :)

      Usu艅
  2. Szkoda 偶e trafi艂a艣 na taki bubel :( u mnie jest wszystko ok, mo偶e to taki felerny egzemplarz, cholera wie...

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋kuj臋 za wizyt臋 ! Weos艂ych 艢wi膮t. Ja zabra艂am si臋 za szykowanie ich wi臋c co艣 mi wychodzi , nie b臋dzie 藕le.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mia艂am kiedy艣 i te偶 si臋 nie sprawdzi艂;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. S艂ysza艂am wiele dobrego o kosmetykach tej firmy, my艣l臋, 偶e niebawem si臋 na nie skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. No moj tez sie krzywo zakreca i potem mam problem z odkreceniem piperty, nie doczytalam ze ma microplastik wiec zapewne wyladuje w koszu :(

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie s艂ysza艂am o tym, ale chyba po niego ju偶 nie si臋gn臋 po Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. oj szkoda, 偶e tam jest mikroplstik i psuje wszystko

    OdpowiedzUsu艅
  9. Szkoda, 偶e jednak nie wypad艂 tak jak by si臋 chcia艂o. Ci膮gle szukam swojego idealnego kosmetyku pod oczy.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Dobrze, 偶e piszesz o tym mikroplastiku - nie kupi臋 go na pewno :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ja z tej marki jeszcze nic nie mia艂am ale kojarz臋 ja bardzo dobrze z blog贸w. Szkoda, ze nie spisa艂 sie jak powinien. Tez bym by艂a z艂a jakby opakowania nie chcia艂o mi sie zamyka膰

    OdpowiedzUsu艅