[WŁOSY] BIONIGREE SERUM OCZYSZCZAJĄCE DO SKÓRY GŁOWY 👍HIT HIT HIT👍

Hejka! 🤩 O tym kosmetyku słyszałam dawno, wielokrotnie spotkałam się z pochlebnymi opiniami nie tylko w sieci ale również w życiu. Długo przyglądałam się firmie i zastanawiałam się nad tym czy warto dać mu szansę! Przyszedł jednak taki moment w pielęgnacji skóry głowy, że szampon i odżywianie okazały się niewystarczające. Jako posiadaczka włosów przetłuszczających się z tendencją do tworzenia się suchych skorupek na głowie, postanowiłam sięgnąć właśnie po ten produkt. I wiesz co? PRZEPADŁAM.


Pojemność 50ml
Cena ok 73zł
Kupisz TU


Informacje ogólne


 Skład:

Kosmetyk zapakowano w sztywny, matowy kartonik całkiem przyjemny dla oka pod względem designu. Docelowo, preparat umieszczono w szklanej buteleczce z pipetą, która nie napełnia się do końca a jedynie do 1/3 wysokości.


Działanie




Kosmetyk ma formułę płynną, pachnie intensywnie jakby kwaskowo - owocowo i bardzo ten zapach mi odpowiada! Jeżeli chodzi o jego właściwości to ma on łagodzić podrażnienia skóry, usuwać nadmiar zrogowaciałego naskórka, rozpuszczać łój zalegający w mieszkach włosowych oraz regulować pracę gruczołów łojowych. W jego składzie znajdziemy olej z czarnej porzeczki, kwasy AHA, mydło kastylijskie, olej z wiesiołka, lnu i ogórecznika, które mają leczyć naszą skórę głowy.
Produkt ten jest pierwszym, naturalnym kosmetykiem trychologicznym, który nie tylko złuszcza ale działa też przeciwłupieżowo i antybakteryjnie! Ponadto jest cruelty free i vegan friendly.

Jak stosować?

Buteleczkę należy wstrząsnąć, serum nałożyć w ilości 1-2 pipety bezpośrednio na głowę lub wacik i wetrzeć w skórę. Następnie, trzeba trzymać preparat minimum 30 min a można też całą noc - wszystko zależy od naszych potrzeb. Na koniec dokładnie zmywamy kosmetyk szamponem.
Należy uważać aby produkt nie dostał się do oczu (w razie gdyby, trzeba oczy przemyć wodą)!
Przechowujemy go w temperaturze pokojowej.

Co mnie dał ten preparat?

Po dłuższym i regularnym stosowaniu (raz w tygodniu) zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczają a uporczywe suche skorupki z tyłu głowy zniknęły jak ręką odjął! Była to moja zmora od dziecka i cieszę się, że ten problem zniknął z mojego życia raz na zawsze.
Ponadto, włosy są bardziej uniesione, odbite u nasady przez co i lepiej wyglądają.
Skóra głowy jest delikatna, miła w dotyku i zdecydowanie mniej tłusta, niż wcześniej.
Minusy? Produkt po otwarciu jest ważny tylko 4 miesiące.
Pomimo tego małego minusika wpisuję go na listę MUST HAVE i następnym razem kupię nie jedno a od razu dwa opakowania.
BARDZO POLECAM


Stosujesz peeling na skórę głowy?

1 komentarz