[PIELĘGNACJA TWARZY] MOKOSH AKTYWNY PEELING DO TWARZY, RÓŻA Z JAGODĄ 👍HIT HIT HIT👍

Hejka! 🤩 Kolejny produkt firmy Mokosh i znowu hit! Jako posiadaczka cery suchej i alergicznej zawsze bałam się peelingów enzymatycznych ale postanowiłam tym razem spróbować!
Wcześniej dałam szansę kwasom BHA pewnej firmy (będzie wkrótce recenzja) ale niestety - efektów zero, więc postanowiłam otworzyć ten produkt i jakież było moje zdziwienie już po pierwszym użyciu! Jak działa aktywny peeling z korundem, różą i jagodą?
P.S. Jagódki są mojego autorstwa.


Pojemność 60ml
Cena 89zł
Kupisz TU



Informacje ogólne


Skład:

Kosmetyk podobnie, jak peeling do ust zapakowano w sztywny kartonik wykonany z szarego, chropowatego papieru. Docelowo, produkt umieszczono w szklanym, ciężkim słoiczku.


Sposób użycia:
  • Skóra sucha, wrażliwa/ naczynkowa: nałóż peeling na oczyszczoną skórę twarzy. Pozostaw na skórze przez 5-10 minut, zmyj nie masując. Przy pierwszej aplikacji pozostaw na 3-5 min.
  • Skóra normalna, mieszana, tłusta: nałóż peeling na oczyszczoną, wilgotną skórę twarzy, wykonaj delikatny masaż po czym pozostaw peeling na skórze przez 10-15 minut i zmyj. 
Częstotliwość:


• Skóra sucha, wrażliwa/ naczynkowa: 1-2 razy w miesiącu.

• Skóra normalna, mieszana, tłusta: 2-4 razy w miesiącu.




Działanie



Peeling ma konsystencję gęstej pasty, w której znajdują się grudki. Przepięknie pachnie - kwaskowo-owocowo! Według producenta ma nawilżać, odżywiać skórę, chronić przed promieniowaniem UV, ma przyspieszać regenerację, ma pomagać w pielęgnacji skóry z AZS i łuszczycą a także wzmacniać i nawilżać włosy. Jego skład jest bardzo bogaty, znajdziemy  w nim  na pierwszym miejscu korund, olej z nasion róży rdzawej, ekstrakt z róży damasceńskiej, wyciągi: z kwiatów męczennicy, z owoców wanilii, z maliny właściwej i wiele innych dobrych dla naszej skóry składników.
Ja stosuję go tylko na twarz a co zauważyłam po miesiącu stosowania?

Kosmetyk używam raz w tygodniu i muszę przyznać, że już po pierwszej aplikacji widziałam efekty! Skóra była niesamowicie wygładzona, nawilżona, rozpromieniona, rozpulchniona, miała jednolity koloryt. Ilekroć sięgam po ten peeling osiągam coraz lepsze rezultaty i chyba się od niego powoli uzależniam! Początkowo bałam się go stosować ze względu na cerę wrażliwą, alergiczną ale te obawy były zupełnie głupie. Nie wystąpiły u mnie żadne podrażnienia, nawet na ultra wrażliwych policzkach! Jednak nim przejdziesz do stosowania, wykonaj test nakładając odrobinę produktu na wewnętrznej stronie nadgarstka lub za uchem. Ja oprócz takiego testu, przy pierwszej aplikacji nałożyłam kosmetyk dosłownie na 5 min, potem już trzymałam 10 minut na buzi.

Czy polecam? Absolutnie TAK gdyż zapewnienia producenta zostały według mnie spełnione.
Czy są minusy? Po otwarciu kosmetyku zdziwiłam się bardzo gdyż było go dosłownie na dnie a słoiczek jest spory, jednak rozumiem że masy może na oko jest mało ale jest zachowana pojemność 60 ml. Druga sprawa to fakt, iż po otwarciu mamy tylko 3 miesiące na zużycie kosmetyku!
Ja w tym czasie zużyję go bez najmniejszego problemu i już wiem, że będę musiała kupować nie jedno ale od razu dwa opakowania.
BARDZO POLECAM

Znasz ten peeling?

2 komentarze

  1. Chętnie wypróbuję jak zużyję swoje dwa peelingi. Obawiam się, że 3 miesiące to za krótki okres, ostatni używałam ponad rok :D

    OdpowiedzUsuń