[MAKIJAŻ] ACID DRINK

Hejka! 😎 Choć powoli jesteśmy bliżej jesieni i czuć ją nieco w powietrzu, nie mogę oprzeć się soczystym, wręcz neonowym kolorom! Nie wykluczone, że tej jesieni będę przemycać i łączyć takie barwy z tymi typowo jesiennymi. Sama jestem ciekawa jak to finalnie wyjdzie i jakie kombinacje uda się wyczarować. Jedno jest pewne: mam chrapkę na kolory i ultra dziwne, wręcz psychodeliczne połączenia. Ta jesień i zima będzie mega kolorowa, dziwna i kreatywna - czuję to w kościach!






Użyte kosmetyki


Loreal Infaillible More than concealer nr 325 + Hean przyciemniacz (pod oczy)
Sensique High Coverage nr 2 (na twarz)
Sensai Translucent Loose Powder (pod oczy)
YSL Poudre Compacte Radiance nr 4
Make Up For Ever Pro Bronze Fusion nr 30M
H&M Pure Radiance Powder Blusher, Cameo Pink
YSL Les Sahariennes Bronzing Stones 
Affect In the spotlight
Coloured Raine Vivid Pigments Palette
Sleek Makeup, Acid
Shu Uemura Eyelash Curler
Majolica Majorca Lash Bone
Essence Volume Stylist Lash Extension
Kat von D 24-h Super Brow, Dark Brown
Dior Driorshow Bold Brow nr 002
Kat von D Everlasting Liquid Lipstick, Ludwig


Jesteś już gotowa na jesień?

2 komentarze

  1. Piękny makijaż! :) Na jesień chyba jeszcze nie jestem gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swlicznie CI w takich soczystych neonach, ja tez mam w planach przemycac neonki, teraz chodzi za mna neonowe zakonczenie lata ;)

    OdpowiedzUsuń