[MAKIJAŻ] GLAMOROUS 💎🎀🌟

Hejka! 😎 Kto z Was kocha delikatne makijaże z rozświetloną cerą i błyszczącym okiem? Ja w swoich makijażach zawsze stawiam na mocno rozświetloną cerę zarówno matem, jak i błyskiem. Lubię wtedy też dawać intensywnie perłowe czy wręcz metaliczne cienie aby "otworzyć" oko.
Tym razem same tanie kosmetyki, żadnych firm luksusowych. Coś z błyskiem, dziewczęcego i podkreślającego urodę. Trochę brązów, różu, miedzi. Zapraszam do oglądania!





Użyte kosmetyki:
(Pingwin patrzy!)

Maybelline Instant Age Rewind concealer, odcień Fair Clair
Freedom Pro Highlight, odcień Ambient
Makeup Revolution Awesome liquid Eye primer
Maybelline Lash Sensational mascara, odcień black




Lubicie intensywnie rozświetlać cerę?

29 komentarzy

  1. Może intensywnie nie ale zdrowy błysk tu i tam lubię 😁 Ślicznie 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja lubię intensywnie błyszczeć, co nie oznacza zaraz dyskoteki na japie 😁

      Usuń
  2. Tanie nie zawsze znaczy gorsze, a warto mieć kilka takich perełek do których się wraca.
    Makijaż piękny, w sam raz na obecną porę roku :) Ściskam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Patii 😘 Fakt, mam kilka perełek w tanich kosmetykach i za nic w świecie ich nie wywalę z kolekcji! Pozdrawiam 😘😘😘

      Usuń
  3. MEGA! Makijaż cudowny, przy użyciu normalnych, drogeryjnych i tanich produktów! Widać, że masz do tego smykałkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Intensywnie rozświetlać nie lubię, bo mam zbyt widoczne pory na policzkach i czole, ale trochę zdrowego blasku jest mile widziane :). Zazdroszczę Ci tych pięknych, dużych i dobrze widocznych powiek – sama przyjemność je malować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małe i cerę suchą to i mogę sobie pozwolić a nawet muszę aby twarz nie wyglądała płasko i sucho. Duże powieki są fajne, nie powiem ale na starość już tak sympatycznie nie będzie...

      Usuń
  5. Ta paletka MUA to miazga :) <3 Widziałam filmik z nią na YT i się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie jestem przekonana co do cieni rozświetlających oko, może dlatego że naturalnie mam świecącą się cerę i u mnie po prostu nieładnie to wygląda, jednak na Tobie ślicznie :* Nie znałam wcześniej żadnego z kosmetyków, jakie opisałaś :o
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę tutaj wpadać częściej.
    Zapraszam również do mnie, może miałabyś ochotę się odwdzięczyć i również przeczytać mój wpis oraz zaobserwować bloga, byłoby miło :*
    https://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei cera sucha a powieki to dosłownie sahara... Dzięki, już lecę do Ciebie!

      Usuń
  7. Mnie się bardzo podobają takie makijaże, a twój wygląda bardzo ładnie :). Sama noszę błyszczące cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie zmalowałaś oczy, bardzo lubię takie nienachalne rozświetlenie w makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta propozycja przypadła Tobie do gustu. Makijaże są tutaj zawsze dla Was, nie dla mnie 😊

      Usuń
  9. Głupio mi się przyznać, ale ten makijaż podoba mi się najbardziej ze wszystkich, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu głupio? Każdy makijaż ma być inny bo każdy z nas lubi co innego. Nie musi Ci się podobać mejkap na papugę przecież, luz 😉

      Usuń
  10. Ja błyszczę się siłą rzeczy więc cery staram się nie rozświetlać dodatkowo, jednak makijaż w Twoim wykonaniu bardzo mi sie podoba. Masz bardzo ładne , duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja suchar straszny, więc nawilżenie i rozświetlenie u mnie zawsze w cenie. Dziękuję za komplement 😘

      Usuń
  11. Ładny dzienny makijaż, a ty jaka opalona ;) aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam blysk i blask, Twoj makijaz mnie zauroczyl <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow makijaż cudowny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to wyglada, brawo za dobór kolorów w punkt

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie sadziłam, że takimi "zwykłymi" malowidłami da się zrobić tak cudny makijaż! Muszę duuużo ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie! Delikatnie i jak nie ty! ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki makijażowi w różnych odcieniach można się zmieniać z drapieżnej kocicy na delikatną i dziewczęcą:) Te możliwości świetnie pokazują Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż wyszedł Ci doskonale. Sama lubię takie odcienie i powiem szczerze, że chciałabym umieć zrobić sobie taki make up.

    OdpowiedzUsuń