[RECENZJA] MARION, CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE I DO HIGIENY INTYMNEJ

Hejka😎 Lato powoli się z nami żegna a co za tym idzie - wkrótce skończą się wakacyjne wojaże, chociaż nie dla mnie. W październiku wylatuję na najważniejsze wakacje w tym roku i nie mogę się już doczekać podróży! Podczas citybreak'ow i dłuższych wyjazdów lubię mieć zawsze ze sobą wszelkiej maści chusteczki: do demakijażu, antybakteryjne, do higieny intymnej i odświeżające. Te dwa ostatnie rodzaje są ze mną zawsze i sprawdzają się fantastycznie, kiedy muszę czekać na lotnisku i nie mam czasu ani możliwości na porządną kąpiel lub w ciągu dnia, kiedy jestem poza domem a chcę czuć się czysto i świeżo. W tym wpisie pokażę Wam chusteczki firmy Marion, które jakiś czas temu dostałam do testów a które mnie zachwyciły! Jeżeli szukacie bardzo tanich i skutecznych chusteczek na podróż lub w normalnym życiu - ten wpis jest dla Was 😃


Każde opakowanie zawiera 15 sztuk chusteczek
Cena za jedno opakowanie to ok 2zł


Informacje ogólne



Składy ze wszystkich opakowań (kolejność jak z foto głównego):



Opakowanie jest bardzo proste, tanie ale kolorowe - przyjemne dla oka. Nie spodziewałam się cudów za 2zł ale muszę przyznać, że choć saszetka jest plastikowa i zamykana na klapkę z foliową nalepką - zamknięciem to nic nie przecieka, nie brudzi dłoni ani torby.




Działanie


Wersji chusteczek firma w swoim asortymencie ma sporo! Znajdziemy również antybakteryjne, do demakijażu, do higieny intymnej hipoalergiczne czy z prebiotykiem oraz opcję dla niemowląt.
Dla każdego coś dobrego!


Chusteczka została wykonana z cienkiej, miękkiej w dotyku flizeliny, która została porządnie nasączona płynem. Co ważne, ów płyn nie wyparowuje po trzech sekundach! Każda chusteczka z danej wersji jest taka sama, tak samo dobrze nasączona i w moim odczuciu tak samo działa, pomimo różnych zapachów, chociaż te do higieny intymnej przyjemnie nawilżają! Wszystkie chusteczki testowałam zarówno na ciele, na buzi jak i w miejsca intymne, nawet jeżeli nie są do tego przeznaczone.

Chusteczki całkiem nieźle rozpuszczają makijaż, odświeżają i delikatnie czyszczą nasze ciało oraz twarz. Żadna z wersji mnie nie uczuliła, nie podrażniła, nie szczypała w oczy, usta czy w miejscach intymnych. I co ważne: żadna z opcji zapachowych nie posiada w sobie alkoholu! Każda paczka mnie zadowoliła ale żeby nie było tak słodko i cudownie: przejdźmy do samych zapachów.

Moje serce skradły chusteczki: nagietkowe, rumiankowe, z zieloną herbatą oraz cytrusowe. 
Generalnie lubię tego typu gadżety o delikatnych zapachach i w tych wymienionych wyżej, nawet cytrusowe takie są! Żaden z tych zapachów nie męczy, chociaż wersje Sea Breeze i Flower Garden są przeze mnie najmniej lubiane. Czemu? Osobiście nie przepadam ani za zapachem bryzy morskiej, ani za kwiatami. Oba zapachy choć również delikatne są dla mnie dziwne a najdziwniejszy jest ten kwiatowy, który kojarzy mi się z pewnym kosmetykiem tej firmy, tj. serum do twarzy w pompce, które dawno temu miałam, a które tak pachniało! Zapach Flower Garden jest dla mojego nosa najmniej sympatyczny, sztuczny i zupełnie nie kojarzy się w moim odczuciu z kwiatami. 
Bardzo polecam Wam te chusteczki a ja na pewno zakupię je w większej ilości, również pozostałe opcje (można je bez problemu kupić w Drogerii Natura lub w necie)! Brawo Marion 👍


Znacie firmę Marion?
Co polecacie?

26 komentarzy

  1. Znając moje zamiłowanie do cytrusowych zapachów wybrałabym cytrusowe chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, nigdy nie zwróciłabym na nie uwagi, ale rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są to bardzo przydatne produkty, w pracy czy podróży L)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich chusteczki zawsze w torebce jakieś mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam firmę Marion. Kiedyś lubiłam produkty do włosów od nich i bandaże antycellulitowe. Teraz przerzuciłam się jednak na inne marki z lepszymi składami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie chusteczki to dla mnie must have, zawsze mam w torebce! Tej firmy akurat nie znam, ale bardzo zaskoczyła mnie ich niska cena!

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sie im blizej przyjrzec:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mogę się do nich przekonać, chociaż wiele dobrego słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja dużo nie oczekiwałam. Chciałam tylko odświeżenia, kiedy jestem w biegu i to dostałam.

      Usuń
  9. nawet nie wiedziałam, że mają opcję dla niemowląt, faktycznie są niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam :) Są bardzo tanie i świetnie sprawdzą się w podróżach :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam ich wcześniej ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tą firmę i potwierdza że za niską cene kosmetyki sa dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej używam Facelle, a te jakie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te chusteczki. Zawsze mam opakowanie w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybór spory, ale taka forma higieny chyba nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie rozwiązania do torebki. Jak mam jakiś wyjazd to wolę użyć czegoś takiego jak ciągnąc ze sobą masę specyfików do demakijażu.
    Te do higieny intymnej również bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne rozwiązanie nie tylko podczas urlopu. Szybkie odświeżenie po pracy bo np.zaraz mam wizytę u lekarza.nie raz mialam z tym problem, jednak zawsze mialam miałem te chusteczki. I mam do dziś. Dla mnie to niezbędna rzecz w torebce, Plus te w wersji dla dzieci notorycznie używane 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam chusteczki nawilżające do wszystkiego sie przydają. Na wyjazdach sa dla mnie niezbędne! Sa dobre do wszystkiego, buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że kiedyś jak widziałam takie chusteczki zastanawiałam się po co one komu potrzebne :D Ale od pierwszego porodu sama ich używam :D Nawet przy okresie ( chodź nie wypada o tym mówić ) mam takie opakowanie chusteczek zawsze blisko ręki ponieważ czesto odczuwam dyskomfort i one pomagają mi się go pozbyć :D dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej marki chusteczek jeszcze nie miałam, z pewnością trafia z czasem do mojej torebki, noszę je tam nalogowo :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam firmy:)Natomiast jeżeli chodzi o sam produkt to z pewnością poszukam w sklepach i zakupie! Taka jakość za jedyne 2 złote? Grzech nie kupić nie tylko w podróż, ale najzwyczajniej ns co dzień do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto mieć pod ręką takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę te chusteczki. Muszę takie kupić. To coś dla mnie, a cena jaka przyjemna dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo jakie super chusteczki. Ja jako mam dziecko to musze mieć zawsze nawilżane i ich dla siebie używam. Teraz to kupię dla siebie różne rodzaje tych.

    OdpowiedzUsuń