[BLOG] SPOTKANIE BLOGERSKIE Z FIRMĄ LISAP MILANO

Hejka😎 Lato spędzam zawsze aktywnie, ciągle gdzieś jeżdżąc lub spotykając się z kimś. Na blogu widzicie jedynie ułamek tego, co się u mnie dzieje. Dziś pokażę Wam relację ze spotkania z firmą z Lisap Milano w salonie Hair Show w Łodzi, która produkuje profesjonalne kosmetyki do włosów. Nim przejdziemy do zdjęć, przedstawię Wam firmę a konkretnie to, co sami o sobie mówią.



Włoska marka kosmetyków dostępna w salonach fryzjerskich. Założona w 1952r przez Carlo Locatelli w Mediolanie. Jest firmą rodzinną, której nadrzędnym celem jest innowacyjność formuł, inwestycja w zaawansowane procesy produkcyjne oraz stosowanie wysokiej jakości standardów technologicznych. Kładziemy nacisk na edukację, łatwe rozwiązania, skuteczne szkolenia inspirowane artystyczną kreacją LISAP TEAM - pragniemy wspierać w rozwoju salony fryzjerskie. Tradycja w połączeniu ze współczesnością przekłada się na styl kobiety pięknej, zadbanej i awangardowej.

Firmę znajdziecie na FB 👉KLIK
oraz Instagramie 👉 KLIK

Jeżeli chcecie być na bieżąco z trendami, nowinkami kosmetycznymi to koniecznie śledźcie FB i Insta!



W salonie Hair Show poznałam historię firmy jak i kosmetyki, które posiadają w swoim asortymencie i to, co mnie zachwyciło to ich przepiękny zapach! Oczywiście, nie oglądałam każdego produktu bo sporo ich w ofercie firmy, jednak te które nam pokazano pachniały cudnie. 




Lisap w swojej ofercie posiada obok zwykłej koloryzacji również Lisaplex Pastel Color czyli farby bez amoniaku, wzbogacone o organiczne proteiny. Na foto powyżej możecie zobaczyć jak dużo mają kolorów!




Nie mogło zabraknąć również pokazu na modelce. Muszę przyznać, że włosy po zabiegu wyglądały cudnie! Pofarbowane ale efekt był niezwykle naturalny, włosy mega błyszczące i piękne.




Wracając do kosmetyków. W Lisap Milano możemy wyróżnić kilka serii. Zaczynając od produktów do koloryzacji, poprzez prostowanie i keratynową pielęgnację, kończąc na rozjaśniaczach oraz akcesoriach. Poniżej wrzucam Wam listę preparatów wraz z cenami.












Na spotkaniu każda z nas dostała po 2 produkty. Mnie trafił się szampon nawilżający przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych (mam przetłuszczające się, więc nie wiem czy się sprawdzi) oraz żelowy mus do loków, który je modeluje oraz nadaje objętości (nie mam loków jak wiecie ale może nada objętości - zobaczymy). Jak widzicie kosmetyki nie są dobrane do mnie w 100%, nie są tym czego szukam ale może coś zadziała? 



Pamiętacie może poprzednie spotkanie z marką fryzjerską w Łodzi (nie Lisap, chodzi mi o inną - jest wpis na blogu)? Tamte produkty nie sprawdziły się ani u mnie, ani u Maćka - oboje dostaliśmy potwornego łupieżu a ja dodatkowo dostałam czerwone plamki na skalpie, które mnie mega swędziały! Długo walczyłam z tym uczuleniem, swędzeniem skalpu... Inne z kolei nie działały, jakbym tego chciała - obciążały moje włosy, które w super szybkim tempie się przetłuszczały. 
Byłam zmuszona wydać wszystkie kosmetyki znajomym oraz Mamie (wszyscy sobie chwalą, tylko nie ja!). Także recenzji tamtych się nie spodziewajcie! 



Ciekawa jestem czy produkty Lisap Milano mnie pozytywnie zaskoczą czy nie. Może moje włosy po prostu nie lubią fryzjerskich produktów? Nie wiem, dopiero od niedawna testuję profesjonalne kosmetyki, więc moja wiedza oraz rozeznanie, co mi służy a co nie jest znikome.
W każdym razie, jak po dłuższym czasie nie zobaczycie recenzji z Lisap to wiedzcie, że zwyczajnie mi nie posłużyły.


Dajcie znać w komentarzach czy znacie firmę i ich kosmetyki!

24 komentarze

  1. ja nie znam tych produktów, z szamponami nie eksperymentuje bo duza czesc sie mi nie sprawdza i uzywam sprawdzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalam tych produktow wczesniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i smakowite spotkanie! Nie znam marki, więc chętnie przeczytałabym recenzję - szkoda, że trafiły Ci się kosmetyki nie do Twoich włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez maja szeroki wybór asortymentu ❤ wow. Nie Znam firmy. Ale przydałby mi się porządny szampon do odbudowy włosów, bo mam farbowane 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać! Zwłaszcza jeśli ktoś farbuje włosy.

      Usuń
  6. Pierwsze słyszę o marce, z pewnością takie spotkanie to ciekawe doświadczenie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę o tej marce albo bardzo lubię profesjonalne produkty do włosów i bardzo często po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zupełnie, ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kosmetyków tej firmy. Fakt, asortyment maja szeroki i ceny nawet przystępne. No cóż, mimo wszystko będę wyczekiwać recenzji, jeżeli będzie pozytywne (o ile w ogóle będzie;)) to chętnie po nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda wpis czytałam już wcześniej, ale świetne takie spotkanie, dodatkowo jest możliwość przyjrzenia się z bliska marki :) Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni wpis traktował o innej zupełnie firmie!

      Usuń
  11. Żyjesz intensywnie i to mi się podoba! Miłego testowania..

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam ale fajnie się tak wspólnie po blogowemu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki ale widzę że ma bogatą oferte

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście wachlarz tych cudeniek jest na prawdę bardzo duży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wydają się fajne i do tego są tanie, no i te zapachy! ;)

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym się wybrała na takie spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń